cdrom Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Musen min gir meg saftige karameller :-? :-? :-? :-? Jeg er godt kjent med elektrisitet og den slags. Det som er rart er at ingen ledninger har noen andre forbindelser enn til kretskortet, og musen er av plast og det leder ikke! Hva kan være galt, ikke vet jeg..... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Statisk elektrisitet? Musen rekker også bare 15mA ved 5V så det kan da umulig være det du kjenner... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 å joda, min mus forøvrig trekker 25ma men det kan ikke være årsaken.. :-? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 statisk elektrisitet mellom musematta og musa? Ellers burde du bare være heldig, Microplex er den eneste jeg får karameller fra.. Prøv å bytte musematte? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 da får jeg vel være fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå