appelsinagurk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har startet i nytt jobb og får en valgfri pc dekt av firmaet på opptil 10k, hvor jeg kan legge ut resten selv hvis beløpet overstiger dette. Eneste minus er at jeg må bestille fra datakjeden pga firmaet har valgt å bruke de som leverandør på alt av pc utstyr av forskjellige grunner. Der en stund siden sist jeg kjøpte en stasjonær pc og har heller ikke fulgt så mye med på utviklingen de siste 4 årene. Trenger derfor litt hjelp til å finne den beste gamer pc'en datakjeden kan levere. Jeg kommer først og fremst til å bruke pc'en til Spore men vil ha den mest optimal ettersom det nok kommer til å spilles en del fps spill over nett og. Så hvis noen kan ta tiden å se litt over de forskjellige pc'ene de har tilgjengelig på www.datakjeden.no hadde det hvert flott Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2050240 Den der ser egentelig veldig bra ut, takler alt av dagens spill. Prisen var ikke så værst heller. Jeg ville ha gått for den. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Denne månedens Dinside PC, om du bytter HK til et Asus P5Q serie, samt skjermkort til et HD 4870, vil bli en kjempePC. Du burde spurt om hvilken PSU som fulgte med, den bør være av en viss kvalitet. Edit: Ser de ikke fører Asus P5Q serien. Gigabyte P35 DS4 vil være et godt alternativ. Endret 4. juli 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå