Zenxi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei. jeg skal kjøpe meg ny mp3 spiller men er så mye å velge mellom, og veit ikke hva som er bra og ikke bra. Kriterier: Ikke for stor, men fortsatt en grei skjerm til å kunne se på film. altså må ha videospiller. minimum 8gb en spiller som ikke blir for fort ripete, som feks Ipod classic god lyd lett å koble opp til pc' stereo, og spiller i bilen oversiktlig meny. god design. vil gjerne bruke den mens jeg trener så hvis en stor skjerm gjør at det blir upraktisk kan skjermen være mindre. er ikke så viktig med film egentlig. pris mellom 1000-2000kr. god holdbarhet. kansje touch screen, men absolutt ikke noe must. så hvis noen har en slik mp3 spiller som du er fornøyd med gi svar Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hei ! Disse kan være et godt Kjøp : LINK3 LINK1 LINK2 Endret 4. juli 2008 av Power66 Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Link 3 likte jeg så fin ut bra med minne og ikke for stor! konge takker Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 har ikke mye greier på duppeditter, men eg kan si eg elsker min iPod Touch, veldig bra display til filmer + man kan koble den til en tv. Digg å ha porr tilgjengelig hvor man nå er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå