Gå til innhold

Er det mulig å skru av alle de idiotiske advarselene når man starter Wii'en og/eller spill?

Anbefalte innlegg

Dere vet utmerket godt hva jeg snakker om. ;) Slå på Wii'en, få en sort skjerm og en stor advarsel. Start et spill og bli påminnet om å ta på dere den snoren og så videre. Selv begynner jeg å bli grundig lei hele dritten, så er det mulig å fjerne den på et vis? Det er nesten så jeg forventer at Wii'en hopper tilbake til hovedmenyen etter en time eller to sammenhengende spilling fordi jeg må få frisk luft eller noe. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De senere spillene på GBA'en og et par av de senere Gamecube spillene har disse advarselene, og etter det jeg forstår så er det ingen måte å unnslippe de med mindre man switcher over til ordinære TV kanaler i mellomtiden mens disse stroppe/epilepsi advarselene vises.

Lenke til kommentar

det i stpilla går det ann å fjerne ved å utføre en time lang prosess på hvert enkelt spill..

1)rippe

2)separere junk

3)"oppløse" junk-frie isoen

4) ctrl+f'e for ncoder

5) slette alt (passe på å la home scripte intact=Þ)

6) combinede

7) adde tilbake junk og passe på at det går overens med det du sletta

8) brenne isoen med junk på en dvd

det i selve wiien går det nok også ann å fjerne, men da må du få hacka wiien din, og da blir den nok ødelagt..=Þ

slev har jeg ikke noe som helst mot det.. skjønner ikke at du kan bli så enormt irritert over små-ting som det der..=\

Lenke til kommentar

Tenk på filmer. Før var det bare å sette i filmen og trykke start. Nå for tiden er det så mange advarsler at jeg nesten får dårlig samvittighet selv om jeg faktisk har kjøpt en film i en butikk.

En liten advarsel i manualen i et spill er greit nok, men det er så sinnsykt mange hele tiden at de ødelegger for seg selv. Når det ikke engang går ann å trykke fort forbi dem virker de mot sin hensikt. Er jeg for eksempel den eneste som har lagt merke til at selve manualen til et Wii-spill bestandig ligger bakerst, bak alle de der heftene med advarsler?

Lenke til kommentar
Teit. Men alle de andre? Og for øvrig pålagt av hvem? Det er vel ikke slike advarseler på alle andre Nintendo-konsoller eller andre konsoller?

Det ble pålagt rundt N64 tror jeg. Husker ikke helt nøyaktig når. Gamecube ble vel den første som viste advarselen når du startet maskinen, om jeg husker riktig.

Nintendo ble nødt til å gjøre noe med oppstyret rundt dette, og innførte advarsler for å hindre å bli saksøkt. Usikker på om det at de ble pålagt. Lenge siden jeg leste og hørte om det nå. Dette var da rundt SNES/N64. Grunnen til at ingen andre har det, er fordi Nintendo er eldre. Sony og Microsoft har ikke hatt 8/16-bit maskiner.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Det jeg har lagt merke til er den advarseln om å passe på at du ikke slår i ting rundt deg, greit nok på spill der du faktisk bruker akselerometeren inne i kontrolleren, men forstår ikke hva vitsen med den advarselen er på spill som ikke benytter den funksjonen.

Guitar Hero er også irriterende, må gjennom 3-4 screens før jeg kommer til selve spillet.

Lenke til kommentar
Guitar Hero er også irriterende, må gjennom 3-4 screens før jeg kommer til selve spillet.

Hehe. Du burde teste Descent 3 eller hva det var. Var hvertfall et spill på den tiden med mange titalls skjermer før menyen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...