Meuchelmorder Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 har oprettet en start.no konto ... som skal ha støtte for PHP.. men når jeg legger i filene med scriptene : Include og Users online funker ingen av dem... Jeg legger filene i public HTML mappen ... BTW kan jeg bare slette alle mappene som er der ? Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du kan slette alt i public_html ja Du har husket å kalle filene .php? og har <?php (php kode) ?> Får du noen error beskjeder? Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Warning: fopen("logg.txt", "a+") - Permission denied in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 35 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 36 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 37 1 Warning: fopen("logg.txt", "w+") - Permission denied in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 77 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 78 Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/useronline.php on line 79 denne på users online .... og denne på include: Warning: Failed opening '/include/forside.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /mnt/home3/s/sh/shevagol/public_html/index.php on line 98 Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Uten at jeg har sett noe av koden i scriptet, kan det se ut som om du ikke har skriverettigheter til "logg.txt". Er denne riktig chmod'et ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er Txt fila som er "Skrivebeskyttet" Ftp:[email protected] og så høyre mus på fila, og se nederst! der velger du bare alle boxene! Fixa akkurat det problemet selv! :o Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hmm. har det samme problemet jeg også. Jeg har Chmod'et, men det funker fortsatt ikke. kan det være start.no som har trøbbel? Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Neppe start.no som sliter, dersom du får akkurat samme feilmeldingene enda, ligger nok problemet i chmod'inga di. Du er sikker på at du har chmod'a alle filene som skal ha lese/skrive rettigheter til 777? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå