Gå til innhold

Installasjon av GPS programvare på HTC Diamond


Anbefalte innlegg

Fikk også min htc touch diamond i går og skal snart av gårde på langtidsferie i Thailand. Ønsker derfor å få installert Garmin Mobil XT + City Navigator Thailand programvare på telefonen før avreise. Disse leveres på microSD/SD kort. Telefonen har forhåndsinstallert 4GB minne og mangler kortplass. Har gruelig kort tid på meg. Er det noen som kan gi meg detaljert oppskrift på hvordan dette skal/bør gjøres (fra Mac OSX med kortleser eller må jeg ha pc)?

På forhånd stor takk!

X9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk også min htc touch diamond i går og skal snart av gårde på langtidsferie i Thailand. Ønsker derfor å få installert Garmin Mobil XT + City Navigator Thailand programvare på telefonen før avreise. Disse leveres på microSD/SD kort. Telefonen har forhåndsinstallert 4GB minne og mangler kortplass. Har gruelig kort tid på meg. Er det noen som kan gi meg detaljert oppskrift på hvordan dette skal/bør gjøres (fra Mac OSX med kortleser eller må jeg ha pc)?

På forhånd stor takk!

X9

 

Sliter litt med dette her selv, klarer ikke skjønne hvor kart og stemmer skal legges i diamond. Har lasta ned Tomtom 7 jeg da! Men hvis du søker på piratbay, er det guider der om hvordan man gjør det. Ikke sikker, men tror det skal gå på både mac og pc.

Lenke til kommentar

Har installert TomTom 7 og scandianavia på min Diamond, fungerer perfekt! Bare les nøye bruksanvisningen som følger med download-fila. Måtte laste ned programmet og kartet hver for seg. Har Mac, men behøver å kjøre et MS-Dos program for låse opp kartet, så derfor brukte jeg en laptop med Vista for å klare den jobben. Burde funke bra om du kjører Windows i bootcamp på Mac`en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...