afr Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Sendte en mail til mtu angående prisreduksjon for 3 fastpris abbonement som jeg flyttet til dem i 1,5 måneder, etter at jeg fikk faktura fra dem for full pris og med etableringsgebyr. Tjenesten de leverte var ikke det jeg bestilte.og det som ble levert var svært mangelfult. Etter 3 uker fikk jeg i dag svar, ingen prisreduksjon! "...Med fastpris har man allerede fri ringetid, hvilket i seg selv gjør at en midlertidige forringelse i ringekvalitet ikke medfører noen merkostnader... " Noen andre som har erfaringer med å klage på regningen til dette selskapet? Og evt forslag til hva jeg burde gjøre videre? Lenke til kommentar
afr Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Sendte en mail til mtu angående prisreduksjon for 3 fastpris abbonement som jeg flyttet til dem i 1,5 måneder, etter at jeg fikk faktura fra dem for full pris og med etableringsgebyr.Tjenesten de leverte var ikke det jeg bestilte.og det som ble levert var svært mangelfult. Etter 3 uker fikk jeg i dag svar, ingen prisreduksjon! "...Med fastpris har man allerede fri ringetid, hvilket i seg selv gjør at en midlertidige forringelse i ringekvalitet ikke medfører noen merkostnader... " Noen andre som har erfaringer med å klage på regningen til dette selskapet? Og evt forslag til hva jeg burde gjøre videre? Fikk til slutt beskjed om at jeg kunne skulle få kreditert 2 stk oppstartavgifter. Betalte da regningene jeg fikk fra dem, minus 198,- på to av regningene. SÅ dro jeg på ferie, og kommer hjem til inkassovarsel. MTU er et veldig useriøst selskap. - De leverer ikke de tjenestene de lover, men krever fult betalt - De opplyser ikke om sine feil og mangler - De holder ikke det de sier Veldig glad for at ikke er kunde hos dem mer. ALDRI MER MTU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå