Gå til innhold

Samsung Soul og sende sms

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp, håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en Samsung fra før, min 2. samsung, og den er 2 år gammel. Det som gjør at jeg velger Samsung har vært menyen og måten og sende sms på. Liker ordboken, at de vanligste ordene skriver seg selv. Slipper disse ordlistene bla SE har. Så jeg bestilte meg da en Samsung Soul siden den har godt kamera også, kamera er blitt viktig for meg også. Har ikke fått den enda, men leste nå at ordboken er blitt mere lik SE og enda til er vanskeligere enn SE! Stemmer dette, er ikke ordboken i de nye Samsungene slik de har vært? For er de ikke det, så faller jo egentlig årsaken min til å velge Samsung på nytt bort.

Trenger innspill her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal gi deg et annet soleklart valg om du ikke har handlet enda.

Jeg solgte min etter 14 dager

- Samsung klarer ikke la mp3 ringetonen ringe ved samtaler før etter 2 sek(lavt i 2 sek så smeller ringetonen)

- Det er begrensninger på alt i kalenderen

- Etter 14 dager med forsiktig bruk var skjermen kraftig oppripet

- Der fantes ikke meldingslyd på motatt mail

- Det var klin umulig å se den nedre skjermen i solys

- Det manglet 3.5mm jack eller overgang

- Elendig lyd i høytaler(musikk og samtaler)

- Dårlige hodetelefoner som fulgte med

Jeg kjøpte LG kf750 secret som er bedre på alt dette(bortsett fra kalenderen desverre) men som i tillegg har en haug med ting ekstar som ikke Soul har

Bla ripefritt glass,karbonfiber bakgrunn, kanon kamera med enda bedre video + + + + + + + i det uendlige

M.a.o rått parti i forhold til soul

Lenke til kommentar

Er enig i forrige innlegg - hadde min Samsung Soul i ca en uke før jeg solgte den..Suveren i design ja,men når du lærer telefonen å kjenne - er den ikke mye annet enn stilig å se på desverre...angrer at jeg ikke ventet på LG KF750 Secret i stedet...

*Det er meget dårlig lyd i den - hadde problemer under samtalene å høre noe

*Fulgte ikke med lydovergang

*UMULIG å holde ripefri

*Som nevnt tidligere - vanskelige skjermer i dagslys

*Ordlisten(faktisk,hehe) er meget knotete i hht andre telefoner

Du får nok tak i mye bedre telefoner til samme pris...

jeg har nokia 6220c nå å er strålende fornøyd. Plastdesign til tross ;-)

Lenke til kommentar
klipp..

Jeg kjøpte LG kf750 secret som er bedre på alt dette(bortsett fra kalenderen desverre) men som i tillegg har en haug med ting ekstar som ikke Soul har

Bla ripefritt glass,karbonfiber bakgrunn, kanon kamera med enda bedre video + + + + + + + i det uendlige

Lurer litt på om jeg skal handle inn en KF750 til å ta over for min gamle n73. Kunne du sagt litt mer om denne telefonen? Lurer spesiellt på hvor rask den er, da jeg er grundig lei treig reaksjon på n73'en. Står egentlig mellom denne og KU990, men heller litt over til 750. Hvordan er kameraet i dårlig lys og hvordan fungerer touch funksjonen?

Lenke til kommentar
klipp..

Lurer litt på om jeg skal handle inn en KF750 til å ta over for min gamle n73. Kunne du sagt litt mer om denne telefonen? Lurer spesiellt på hvor rask den er, da jeg er grundig lei treig reaksjon på n73'en. Står egentlig mellom denne og KU990, men heller litt over til 750. Hvordan er kameraet i dårlig lys og hvordan fungerer touch funksjonen?

Rask.....vel eneste gangen det tar litt tid er når jeg bladde i bilder som lå på minnekortet fra det "skikkelige" kamerat mitt, ellers har ikke jeg problemer med noe som helst.

Leste en plass en som la inn en stor flash fil på telefonen, da hadde greia hengt seg opp.

Telefonen er nydelig,har egentlig det meste. Kan lese dokumenter,har egen google side med kart,mail og youtube

karbonfiber,ripefritt glass,egen berøringsskjerm(som kan slås av og på) bevegelses spill,mp3,radio kule flash temaer.

Telefonen tar veldig gode bilder,video på høyde med ku990 så vidt jeg vet og du har et utall redigeringsmuligheter

Jeg har bare et "menn" og det er at kalenderen ikke holder til mitt bruk.

Jeg kommer desverre til å bytte til nokia e71 eller noe i den duren(når det er sagt skifter jeg en 5-10 telefoner i året også)

Jeg kunne aldri kjøpt en telefon uten taster(ku990)eller andre, jeg kan anbefale secret på det sterkeste om du ikke er avhengig av å ha møter,avtaler og alt slikt inne på telefonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...