Gå til innhold

Tek.no: Genialt! Nå slipper jeg å ta turen innom 2-3 nettsteder

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Endelig har dere funnet ut at dette var en god løsning. Jeg slipper å åpne 2-3 faner for å skrive inn adressen til hver av de. I tillegg får jeg nyheter og andre artikkler fra andre sider som kan være av interesse som jeg ikke ville orket å sjekke vanligvis. Dere må gjerne utvikle siden enda mer, lage den mere brukervenlig. Ha f.eks. linker til alle sidene den bruker stoff fra eller andre ting. Bruk fantasien og utvikle den. Tror siden kan ha ett stort potensiale!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Filter som nevnt i en annen tråd. At man kan huke av for f.eks. amobil og itavisen så kommer det kun frem artikkler fra disse sidene.

hehe.. couter post(?) :p

ja, ok.. det er jo litt bra også, men kan dere være venlig å skifte fargen og få litt farge i bakgrunnen.. da kan også jeg takle å bruke siden.. jeg er veldig kresen..

Absolutt ikke. For meg kunne de tallene for antall inlegg og annen informasjon vært borte. Ser ikke poenget i det. Syns det er lett å få feil intrykk med disse inleggstallene. Jeg får som oftest ett førsteintrykk av at personer med mange inlegg kan mere enn andre, men dette har jeg sett ikke stemmer. Ser ingen fordeler i dette. Om det stod status på brukeren (mod, admin etc) hadde dette vært nok. Men nok off-topic.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

hehe.. couter post(?) :p

ja, ok.. det er jo litt bra også, men kan dere være venlig å skifte fargen og få litt farge i bakgrunnen.. da kan også jeg takle å bruke siden.. jeg er veldig kresen..

edit: jeg har det! jeg vet hvorfor jeg sliter litt med grensesnittet på tek.no! det mangle reklame/marg på toppen.. når logoen blir pressa op i "taket" på den måten føles det litt klaustrofobisk.. *whine*

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Filter som nevnt i en annen tråd. At man kan huke av for f.eks. amobil og itavisen så kommer det kun frem artikkler fra disse sidene.

Du er storbruker av HW nettverket ser jeg? ITavisen er nok ingen del av nettverket, ser da ingen grunn til at deres saker skulle komme opp på tek.no?

Selv syntes jeg tek.no er bra, bruker riktignok kun RSS feeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...