Gå til innhold

Program stjeler min CPU-kraft!


zorin

Anbefalte innlegg

Formarterte hardisken her om dagen og innstallert XP Pro, men nå hakker alle spill veeeldig mye, så mye at det ikke går ann og spille. (Alt virket bra før) virker som om noe stjeler cpu-kraften min og jeg trur at "System Idle Process" gjør det!Har laget et screen-shot av "windows task manager" der ser man at "System Idle Process" bruker mye cpu, men nede ser man at CPU usage er 0% så....jeg vet ikke...

http://www.home.no/oddbjorn/snap06.jpg

Har prøvd med forksjellige drivere

 

min maskin:

1024 mb ram

xp 1900

ti 4200 128 mb ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sytem idle er nettopp indikasjonen på at maskinen har lite å gjøre, det er mao. ikke noe galt i dette. Det må være noe annet som er galt med oppsette på din maskin.

 

Gå inn i oversikten over enhetsdrivere fra kontrollpanelet, det er sikkert en enhet det er noe kluss med driveren til.

Lenke til kommentar
Drivare till g-kortet? Funkar inge vidare med xp:s drivare

Om du nå mener at det ikke er nødvendig å oppdatere driverene er det feil. Selv om Xp laster in gode drivere, er det en stor ytelsesforbedring fra de man hadde i XP fram til de nyeste fra Nvidia.

 

Jess !

 

Mannen har så rett, så rett :wink: !

Lenke til kommentar

Vell hvorfor ikke bare legge inn drivere før du spør her?

 

Du trenger (Hvis jeg har forstått rett)

 

VIA Hyperion 445 (Eller bedre)

Nvidia drivere, mista tellingen for lenge siden

 

Hovedkortdrivern er VELDIG viktig ,hvis den blir glemt så pleier det ikke engang og gå ann og brenne en CD uten og få BufferUnderrun hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...