Rhyth Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Foreldra mine har akkuratt fått nett fra canal digital, så nå skal jeg sette opp så de får trådløst nett. Har en D-link dwl-7ooAP. Jeg får koblet til det trådløse nettverket, men jeg kommer ikke inn på nettet eller på msn. Jeg mangler standard gateway, men kobler jeg pc'n rett i routeren så funker det helt fint derfor må det være noe tull med den trådløse. Jeg kommer heller ikke inn på d-linken. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg gjør feil her? :| Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Foreldra mine har akkuratt fått nett fra canal digital, så nå skal jeg sette opp så de får trådløst nett. Har en D-link dwl-7ooAP. Jeg får koblet til det trådløse nettverket, men jeg kommer ikke inn på nettet eller på msn. Jeg mangler standard gateway, men kobler jeg pc'n rett i routeren så funker det helt fint derfor må det være noe tull med den trådløse. Jeg kommer heller ikke inn på d-linken. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg gjør feil her? :| Hei Kanskje teit spm, men har du innstalert drivern til d-linken? Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) HeiKanskje teit spm, men har du innstalert drivern til d-linken? Så vidt jeg vet har jeg installert de driverne som trengs Det har funka før uten at jeg har trengt og innstalere noe mer Endret 4. juli 2008 av Rhyth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå