Gå til innhold

Utvikling av ny winamp?

JoaJoa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I versjon 3 savner jeg alle innstillingsmulighetene..

Jo, winamp 2.8* kan bli bedre. Jeg likte den muligheten 3'a har, muligheten til å ha mange playlister osv. Hører veldig mye på musikk selv, og har mange sanger, derfor har det vært litt kjekt med den muligheten i winamp 2.8*.

Det med den "j" funksjonen. Det er jo en slik mulighet i 3'a også?

Du skriver inn det du vil søke etter i playlisten. Bare at du slipper å trykke på "j" knappen. Bare å skrive ordet rett inn.

Men missforstå meg rett, jeg liker 2.8* best.

Lenke til kommentar
Hva er det som er galt med 3 serien da, fungerer my bedre enn 2 serien, mer stabil, flere muligheter med skins... se video osv. prøv det skal dere se!!  :o  :o

:lol::lol::lol:

var du seriøs? :o

Hso meg er 2 serien mer stabil,

men uansett synes jeg 2 serien er best og derfor bruker jeg den!

Lenke til kommentar
winamp 2.81 + wincue ( http://www.wincue.org/ ) fungerer bra for meg og mine x-antall k mp3z...

Prøver denne nå, den virker meget lovende. Den har den "Cue as next"-funksjonen jeg har savnet så sårt i Winamp, og fyller mine behov bedre enn noen annen playlist-plugin jeg har prøvd. Men det ikonet den legger i system tray kunne jeg vært foruten...

Lenke til kommentar
Det med den "j" funksjonen. Det er jo en slik mulighet i 3'a også?  

Du skriver inn det du vil søke etter i playlisten. Bare at du slipper å trykke på "j" knappen. Bare å skrive ordet rett inn.  

Men da må du førs maksimere playlisten for så å søke. Jeg har bare playlisten oppe, always on top, også bare titlebar. Ligger og koser seg helt øverst på skjermen. Vil jeg høre en annen låt, trykker jeg på winampen og trykker på "j". I winamp 3, så må jeg først maksimere playlisten for så å søke også minimere den igjen. for mye stress.

Lenke til kommentar

jeg prøvde ut winamp 3 for en stund siden, joa sikkert fin den. helt til jeg fant ut at flere av plugins amine ikke funak i winamp3.

og skinsa så ikke ut i d hele tatt.

plugins og skins er mye av grunnen til at jeg bruker winamp istedenfor andre spillere, så for meg er d kun ett valg,

winamp2!

Lenke til kommentar
winamp 2.81 + wincue ( http://www.wincue.org/ ) fungerer bra for meg og mine x-antall k mp3z...

Prøver denne nå, den virker meget lovende. Den har den "Cue as next"-funksjonen jeg har savnet så sårt i Winamp, og fyller mine behov bedre enn noen annen playlist-plugin jeg har prøvd. Men det ikonet den legger i system tray kunne jeg vært foruten...

bare gå inn i options og fjern iconet hvis du ikke liker det

Lenke til kommentar

Skru det av da vel.. :)

Options -> General -> Show WinCue tray icon

Lenke til kommentar

Det verste med 3-serien er at de kom med et helt nytt SDK for plugins-interface. Har bla laget et program for å koble en fjernkontroll til serie-porten, det funker ikke med 3-serien. Og det er såpass stor forskjell på de to versjonene at det ikke er enkelt å skrive om heller.

De burde beholdt muligheten for å bruke gamle plugins.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...