Gå til innhold

BK på to blå bilder ønskes

Anbefalte innlegg

Her kommer to bilder til fra ferien som jeg kunne tenke meg litt tilbakemelding på.

Blue Mountains:

Vil kanskje av mange betraktes som et kjedelig bilde, men jeg likte de forskjellige blånyansene i fjellene.

Nikon D80

Nikkor 70-210 @ 210

f/11

3.6s

ISO100

Royal Eucalyptus:

Jeg er veldig glad i silhuetter, og eksperimenterte med et eucalyptus tre opp mot den knallblå kveldshimmelen.

Nikon D80

70mm (husker ikke hvilket objektiv jeg brukte)

f/11

30s

ISO100

All konstruktiv kritikk mottas med glede :)

Francis

post-56362-1215161732_thumb.jpg

post-56362-1215161741_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt uventet, men joda. Det er pene bilder for trøtte øyne. Blåningen du har tatt bilde av mener jeg å ha sett nesten make før, men kommer ikke på hvor og hva. Det er vanskelig å unngå det med så enkle bilder av populære motiver. De andre er mer unikt og spennende, med snirkler man kan følge og studere hvis det faller seg slik.

Lenke til kommentar

Der var det. Ikke så råtten hukommelse likevel. Jeg vil forøvrig påstå at jeg er blant de mer normale her på forumet i praksis, selv om bildene mine er utradisjonelle. Hadde mine motiver vært like avskyelige som hovedmotivene til mange andre her, så hadde det ikke vært mulig å finne slike motiver i den vestlige verden. Da hadde alt som ligner på rust og søppel vært utrensket og gravd ned for lengesiden. Så tenker du deg om, Juliess, så er det andre som er langt galere enn meg her på forumet. Inklusive deres publikum, he he he :p

Er det noen som klarer å motsi den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...