the_ruthless Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Personlig synes jeg Hyundai Q910S, Monitor 19" hos psdata ser interessant ut. Bra specs til en lav pris. Velg F910. Den er bedre. (Har begge skjermene.) bortsett fra at det er nettopp det den IKKE er. Du gjelds rett og slett IKKE når det gjelder meninger om datamus. MS-fanboy. Vedkommende som skal sitte og utøve 1337-webdesign hele dagen med denne PC'en bør vel ha vært innom en eller annen butikk og testa datamuser selv, uansett. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor skal man kjøpe så bra skjermkort? Tror et Radeon 9000 PRO 64MB gjør jobben bra jeg. Bra 2d-kvalitet er tingen, det skal ikke kjøre spill. Kortet har DVI, man kan kjøre Dual-Screen på det og det er VIVO. Fungerer fint til ditt formål. (Matrox Parhelia er jo bedre med mulighet for 3 skjermer men litt overkill?) Hvor "profesjonell" bruk holder dere på med? Er det en maskin til hele klassen eller hver sin? Ellers viulle jeg valgt 1024MB ram, 2GHz+ og en WD 120GB SE-disk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Du gjelds rett og slett IKKE når det gjelder meninger om datamus. MS-fanboy. hrm, siden når ble jeg ms-fanboy? jeg liker gode produkter, og bryr meg midt i rompen hvem som lager dem. jeg kjøpte meg nettopp en logitech freedom 2.4, og er ganske skrekkelig fornøyd med den. fikk også et logitech 4.1 høyttaler-sett med en maskin jeg kjøpte, og har koblet dem opp til hoved-pc'en.. og er ganske fornøyd med dem også. masse finfin bass, til naboenes store fortvilelse. men når det kommer til mus, så kan faktisk ikke logitech ikke lage et godt produkt. utformingen er dårlig (vond å holde i over tid), sideknappene er dårlig plassert, driverne suger rompe, innmaten er helt ok, og museføttene er helt genialt bra. det gjelder så og si alle musene de har produsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå