Thantophobia Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Så at hun fikk følelser for han er også han sin skyld? Det er absolutt ikke han sitt ansvar. Han har følelser for en jente, hun har følelser for han, begge vet at hun skal gjøre det slutt med den nåværende kjæresten veldig snart, de har sex.. Hvordan kan du klandre han i denne situasjonen? Endret 5. juli 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis trådstarter ikke ljuger og virkelig sa til dama at de ikke kunne gjøre dette og dama likevel kjører på er det ikke trådstarter sin skyld. Han sa fra og dessuten så sa jo hun: Liker en annen, litt usikker osv. Leste et inlegg på dette forumet at jenter mister evnen til å tenke logisk når følelser kommer inn i bildet og at han hadde mange eksempler på det. Hadde jeg vært kjæresten til dama og fått vite om det hadde jeg slått opp øyeblikkelig og holdt meg langt unna pakk som henne. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor ville du drept han? Er jo ikke han som har såret deg og skuffet deg, det hadde jo vært dama di. Jeg tenkte sånn som du Danielsm før jeg faktisk vurderte en sånn situasjon når jeg kom oppi den, og det er 110% dama sin feil, ikke han andre. okei. jeg overdreiv jo da. jeg vill klikka på han. og dama mi. var jo begge sin feil. hvis han vet at hun er ilag med en annen kar, så er det ikke normalt å tafse på henne da. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når hun legger opp til det er det faktisk veldig normalt jo.. Lenke til kommentar
anonym161 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Setter pris på så mange innspill:) Selv om det er noen her som synes det er jeg som burde få skylden, og at jeg aldri skulle røre en annen mans vare osv. Jeg kjenner ikke fyren hun er/var sammen med engang. Og jeg ble veldig overasket over at han tilga hun etter det som hadde skjedd. sykt nok, har alt ordnet seg. selv om jeg sitter igjen litt forvirret og litt knust :-S Takker for alle svar, overasket meg ikke over så mange forskjellige meninger xD siden jeg skjønner så vidt hva som har skjedd selv. Edit: prøv å svar fornuftig på dette. du er drit forelsket i ei jente\gutt. du er veldig gode venner med hun\han. men hun\han har en kjæreste. hun\han forteller til deg at hun\han vil gjøre det slutt med kjæresten, pga hun\han liker en annen (du har en liten anelse om at det er deg hun\han liker) Dere blir alene, og følelsene tar overhånd. hun\han kysser deg. Hadde dere da trekt dere unna? hadde dere klart og motstå dette? Endret 5. juli 2008 av anonym161 Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde dere da trekt dere unna? hadde dere klart og motstå dette? Hvis jeg ikke hadde kjent typen hennes; nei, jeg hadde ikke stått imot. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
anonym161 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 så da skjønner du hvorfor jeg gjorde det Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvis du leser tråden så ser du at jeg hele tiden har holdt med deg... Lenke til kommentar
anonym161 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 jess, men tenkte på de andre. som ville slått meg osv. takk for at du holder med meg:) Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ethernet: Tar jeg feil hvis jeg tipper at du er ungdom? Etterhvert som du blir eldre kommer du til å forstå at ansvaret ikke ligger hos 3e part, kun hos de som er i et forhold (med mindre du sliter med aggresjonsproblemer og tror at vold er løsningen på alt). Slår du til noen som 17-18 åring så er konsekvensene som regel ikke verre enn at du får nedsatt oppførselskarakter. Skal du slå til alle som gjør deg sinna i voksen alder så drøyer det ikke lenge før Onkel P blir involvert og rullebladet ditt går i dass. "MEN DEN JÆVELEN PRØVDE SEG PÅ DAMA MI!" <--- Vil nok ikke holde vann når du blir bedt om å forklare deg... Havner du i situasjonen hvor dama di prøver seg på andre eller ikke sier konsekvent nei når noen prøver seg på henne, prøv heller å fokuser på hva som er galt mellom dama di og deg - framfor å ta det utover andre... Endret 8. juli 2008 av OsLoFrEaK Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Joda, du har helt rett, og jeg forstår tankegangen din veldig godt Jeg ser ikke på vold som en løsning som regel. Og ja, jeg er ungdom. Så klart måtte jeg tatt en prat med madammen og funnet ut hva som var galt, men samtidig. Om jeg hadde kjent fyren som holdt på med ho, så hadde jeg ikke nølt med å ta han en tak. Jeg formulerte meg nok kanskje dumt. Om tredjepers. ikke vet hvem eller kjenner typen som dama er sammen med, så hadde jeg nok heller ikke gjort annet enn å prate med dama mi. Altså, en som ikke vet hvem jeg er, eller i verste fall er uvitende om at dama er i et forhold kan ikke klandres for det. Så der holder jeg med dere. Så da beklager om jeg har sagt noe annet eller formulert meg dumt. Det er nå i alle fall det ejg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå