anonym161 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei! Jeg er en gutt på 16 år, og har kjærlighetsorg nå fortiden:( Det som skjedde var... Det er ei ganske fin jente som går i klassen min. Vi er veldig gode venner, vi snakket om allting og støttet hverandre. Etterhvert fant jeg ut at jeg hadde fått følelser for henne. Men problemet var, at hun hadde en kjæreste og de hadde vært sammen i snart 1 år. hun sa til meg at de hadde problemer på slutten. og at hun ville gjøre det slutt med han. Jeg ga henne råd, og spurte henne hvorfor hun vil gjøre det slutt. da svarte hun "jeg liker en annen". tiden gikk litt igjen, og hun å kjæresten hadde ikke sett hverandre på lenge. Og da kom tiden for en skoletur. Vi lå på hotell om natten. og på den siste natten, var meg og ho og 6 andre venner innpå et rom. vi surret rundt og haddde det gøy. og etterhvert som tiden gikk, ble det fler og fler som gikk og la seg på deres egne hotell rom. til slutt var det bare meg, ho jeg hadde følelser for og besteveninnen hennes. besteveninnen lå og sov i andre delen av rommet. imens meg og ho jeg har følelser for befinner oss i sengen, aleine. hun holder rundt meg. jeg holder rundt henne. det ene førte til det andre... Neste dag, sa hun til meg at det var meg hun ville ha. og at hun skal gjøre det slutt meg kjæresten. Hun gjorde det i løpet av de neste dagene. vi holdt på, hadde det veldig bra. jeg fikk mer og mer sterke følelser for henne. Etterhvert, sa hun til meg at hun var usikker. hun hadde begynt å snakke med eksen igjen. og hun savnet han sa hun. Hun var usikker lenge. hun hadde ikke sett eksen på 1 mnd, grunnet han bor ikke så veldig nære. hun sa til meg at hun skulle møte han på en onsdag. på kvelden på onsdagen, fikk jeg en telefon. det var henne. hun gråt. og jeg visste med engang hva det var. hun fortalte at hun hadde gjort valget sitt. og det var å gå tilbake til eksen. hun hadde fortellt han alt vi hadde gjort, og han hadde visst godtatt det. ENKELT SAGT: Jenta jeg har følelser for: jente 1 Kjæresten til jenta: gutt 1 Jeg hadde hatt følelser for jente 1 lenge. men hun var sammen med gutt 1. på en skole tur fant meg og jente 1 hverandre, og hun sa det var meg hun ville ha. etter litt tid ble jente 1 usikker. og ble sammen med gutt 1 igjen. Hva skal jeg gjøre? jeg tenker på det hele tiden.. og jeg vet ikke om jeg burde prøve å få henne tilbake? Hadde satt stor pris på seriøse svar:) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) du må huske på at om de har vært sammen i 1 år, så har de to allerede ganske sterke bånd, og hvis dette mellom dere utviklet seg for fort, så har hun ikke helt klart å henge med. På en annen side så er du en forbanna kukk som stjeler dama til fyren Du har så godt av det. Viser ingen sympati for deg. hadde jeg vært fyren, hadde jeg banket deg gul og blå Endret 4. juli 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
citronen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du skulle: 1) Ikke utviklet følelser 2) Respektert regelen om at man ikke tar på annen manns vare Hold deg langt unna. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er vel dama som har ansvaret ovenfor typen sin, ikke trådstarteren. Uansett, det er masse fisk i havet som man sier. Det er bare å prøve igjen, du er tross alt bare 16 år og har mange forhold forann deg antagligvis :-) Lykke til. Lenke til kommentar
anonym161 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Det var hun som begynte med meg. jeg hadde aldri tenkt til å stjele henne i det hele tatt Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så i din verden er det fritt fram for å klå på andres kjærester, og det er bare den som er utro som står ansvarlig for faenskapen? Lenke til kommentar
anonym161 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Igjen, det var ikke jeg som begynte. og nei jeg synes det ikke er greit. jeg sa faktisk "nei, vi kan ikke gjøre det" etter det første kysset, men hun sa jo. og da tok følelsene overhånd. Jeg er imot utroskap. men det var hennes valg. Endret 4. juli 2008 av anonym161 Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Igjen, det var ikke jeg som begynte. og nei jeg synes det ikke er greit. jeg sa faktisk "nei, vi kan ikke gjøre det" etter det første kysset, men hun sa jo. og da tok følelsene overhånd. Jeg er imot utroskap. men det var hennes valg. Det var ikke deg jeg spurte, men jeg skal begynne å quote mer. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så i din verden er det fritt fram for å klå på andres kjærester, og det er bare den som er utro som står ansvarlig for faenskapen? Så lenge hu sier det er greit så er det bare å kjøre på, hennes ansvar ovenfor partnern sin. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Deg om det. Må være deilig å ha evnen til å ikke føle skyld, eller ha samvittighet overhodet. Da hadde det jo vært greit å være utro selv også, og bare la være å fortelle om det etterpå. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvorfor har en tredjepart, som ikke har noe med forholdet mellom 2 andre å gjøre et ansvar for at de i forholdet skal holde seg i skinnet? Om man ikke hadde hatt mulighet til å føle skyld eller få dårlig samvittighet så går det vel greit å være utro. Personlig ser jeg det på som en jævlig kjip ting å gjøre mot noen man er sammen med, men jeg ser fortsatt ikke hvordan en tredjepart kan ha noe ansvar for at forholdet skal virke. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Det er ikke noens ansvar å sørge for at andre som har kjæreste skal være trofast, så det blir ikke ditt ansvar om kameraten din er utro om du ikke har bidratt til det. Men hvis du har hatt sex, eller går over grensen på andre måter, med ei jente som er i et forhold er du direkte skyld i at hun er utro, samme om hun kunne funnet seg noen andre å være utro med eller ikke. Endret 4. juli 2008 av Blindgate Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ser virkelig ikke hvordan man er direkte skyld for at hun er utro. Er jo noe hun må bestemme over og velger hun å ha sex med en annen en den hun er sammen med, er jo ikke akkurat sånn at man bestemmer for henne. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Annen manns vare? Kjenner du ikke kisen så er det FFA for alle penga... Hvis dama attpåtil sier at hun ikke liker kisen lenger / er usikker / vil ha en annen / vil ha deg / er sørpe og klar for å være utro; kjør på! Til trådstarter; du kommer til å bli brent flere ganger i livet på kvinnfolk, det er kjipt, men du kommer over det. Du er ung og har mange år igjen, jeg skal garantere deg at du treffer noen som er bedre på alle måter. Dessuten, den dama virker jo ikke helt til å stole på hvis hun har vært utro mot både deg og ex'en sin. There's more - and better - fish in the sea... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ser virkelig ikke hvordan man er direkte skyld for at hun er utro. Er jo noe hun må bestemme over og velger hun å ha sex med en annen en den hun er sammen med, er jo ikke akkurat sånn at man bestemmer for henne. Jeg vet ikke helt hva du mener. Men kanskje slik at det er greit om du ikke vet at dama er i ett forhold. Og da kan jeg egentlig være enig med deg, for da er du uvitende. Men trådstarter visste at dama hadde type, og da var det feil av han å delta i dette. Så klart har dama skyld, men trådstarter burde ha vett og skikk nok til å ikke legge ann på ho, eller gi ho respons. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Men trådstarter visste at dama hadde type, og da var det feil av han å delta i dette. Så klart har dama skyld, men trådstarter burde ha vett og skikk nok til å ikke legge ann på ho, eller gi ho respons. Hvis du er sammen med ei dame (rent sosialt) som har type ett annet sted og hun legger an på deg, så er det 100% opp til dama hvorvidt hun vil gjøre dette eller ikke. Hvis du vil gjøre det "riktige" så kan du protestere én gang eller to, men det er overhodet ikke ditt ansvar å passe på at ei dame ikke er utro mot typen sin når hun sier at hun vil. Har du protestert så har du gjort ditt, voksne mennesker er (eller burde være) i stand til å ta egne beslutninger. Unntaket er selvsagt hvis du kjenner han hun er sammen med, er kompiser eller tilsvarende. Endret 4. juli 2008 av OsLoFrEaK Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 jeg vil si det slik at hadde det vært dama mi, da hadde jeg drept deg. og jeg mener det. men ikke ta det personlig. for nå er det heller ikke meg som er innblannet. heldigvis. men hadde jeg vært det trådstarter hadde jeg holdt meg langt unna og aldri pratet til noen av dem igjen Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvorfor ville du drept han? Er jo ikke han som har såret deg og skuffet deg, det hadde jo vært dama di. Jeg tenkte sånn som du Danielsm før jeg faktisk vurderte en sånn situasjon når jeg kom oppi den, og det er 110% dama sin feil, ikke han andre. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Trådstarter er skyldig i å være så kjekk at dama ikke kunne motstå å være utro :!: Hun var vel ikke direkte utro når hun hadde tenkt til å dumpe typen likevel? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Les hvorfor ho hadde tenkt til å dumpe han da. "Hun likte en annen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå