Ar`Kritz Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvilke RAM-brikker bruker dere? Noen positive eller negative erfaringer? Selv har jeg en 256 mb brikke med TwinMOS: http://www.twinmos.com.tw/products/spec/PC...66-DIMM-512.asp Denne er spesifisert for CAS-3, men jeg kjører den på 146 Mhz (max på HK) CAS 2 uten problemer, og hadde det ikke vært for det råtne HKet, er jeg overbevist om at minnet ville blitt med opp til 160-165 Mhz, kanskje begrenset av CPUen. Har sett ytelsestester av DDR-minne der TwinMOS knuser Crucial fullstendig, og det sier jo litt... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Akkurat nå bruker jeg 2x128MB fra Mosel. Er normalt 100% trofast mot Apacer, men er litt utro akkurat nå. Har ikke sjekka hva RAMen takler, men jeg tror jeg var en av de første som fikk Mosel brikker fra Komplett som ikke var så gode som de tidligere(rundt jul i fjor). Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 PC-Max Har micron PC133 cas2 256Mb til 390 kr (320 kr da jeg kjøpte det, rett etter at prisene hadde begynt¨å stige). Er kanskje litt overkill på et hovedkort som ikke støtter mer enn 100MHz fsb da :smile:(har feil clock generator, der neste steg er 120MHz, som irongate chipsettet ikke takler), men jeg er fornøyd med det, ingen problemer. dessuten skal jo micron skal jo være blandt de beste på ram da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå