Sanux Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) 100% sikker på at det kun er i US da? står jo på wow-europe sia også, og det er, hvis jeg ikke tar feil, en europeisk side for wow i europa? står heller ikke no om at det kun er i usa (der) shoot me if im wrong, ure allowed =) EDIT gjorde litt researh, og fant denne @ www.worldofwar.net The EU account page can be found hereThe US account page can be found here but at the time of writing, the option isn't on the page yet for US accounts. her sies det da klart at US registrering ikke engang er oppe, mens Wow EU funker... (sikkert en stund sia den posten blei laga, men alikevel) Endret 4. juli 2008 av SaNux Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Signet opp i går, selv om jeg ikke har spilt WoW siden mai i fjor. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 synd kontoen min er frozen kun aktive kontoer kan få beta.Litt kjipt =/ Fungerte for meg å signe opp med den andre kontoen som var frozen... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Siden de har sagt at det kun er aktive kontoer som blir vurdert, så er det ikke noe vits i å lure seg selv. Hvis du vil være med på moroa så pay up Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Og nå krysser jeg fingre og alt annet som kan krysses. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 er det noe jeg håper på så er det og få delta i Beta testingen. refresher mailen min typ hvert 30sec Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det kan sikkert fort ta noen dager? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 u never know dessuten har jeg ufattelig lite å gjøre xD Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det kan sikkert fort ta noen dager? Om ikke uker. Vil nok tro de iallefall velger å gi ut 2.4.3 patchen først, som ikke skjer før tidligst Onsdag (om ikke senere?). Må nok bare smøre oss med tålmodighet ja Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det kan sikkert fort ta noen dager? Dager? Det kan ta uker eller måneder. Det er helt opp til Blizzard, de har ikke lovet noe som helst. Dessuten tviler jeg på at alle invitasjonene blir sendt ut samtidig. Så finn deg noe bedre å gjøre inntil videre. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 er bare og fortsette med wow da =) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Signet meg opp, men lurer litt på hva vinnersjansene er. 1-10? 1-100? 1-1000? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Herregud herregud herregud herregud!!!!!! Håper jeg vinner!!! ( har 4 accounter xD ) Let meh win pl0x Blizzard, leet? :O Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) hehe når det er såpass mange som faktisk signer seg opp (typ hundre tusener?) så er jeg passe skeptisk til om jeg faktisk vinner.. blir det som å vinne i lotto feks? eller 25-50 kr på et flax lodd? Endret 6. juli 2008 av SaNux Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Husker jeg fikk beta til TBC, men logga aldri på Men denne gangen skal sjangsen benyttes om jeg får den, det tar sikkert uker før vi får svar. Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 euro sign up kom jo opp før US sign up.... Lenke til kommentar
Rugaas91 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg har send in søknad men det står bare "You have already opted in for a chance to enter the Wrath of the Lich King beta test." der. skal jeg bare fortsette å vente eller kan jeg gå på public testen å se? How can you kill what have no life? Endret 31. juli 2008 av Rugaas91 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Regner med at du får en mail hvis du kommer med jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Trykka på beta-knappen på my account, men har ikke hørt noe siden da. Så det gikk vel ikke det..har en kompis som har vært med i over ei uke nå, så de har vel folka de trenger foreløpig. Han fikk forøvrig en av beta-keyene som ble delt ut til bekjente av Blizzard-ansatte gjennom en guild-kompis. Går ikke an å trykke den knappen mere enn en gang, da får du beskjed om at du allerede har meldt deg på. Endret 31. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Neppe noe vits i å få falske forhåpninger heller. Tror sjansen er ytterst liten for å bli trukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg