mcgroven Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå kan du melde din interesse for å være med i betaen til World of Warcrafts neste utvidelsespakke. Les mer Lenke til kommentar
kinag Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bah, bare amerikanere eller folk med en US konto som får signe opp på den siden Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dette er dårlig research når det ikke gjelder noen av de som leser artikkelen. Regner med tilnærmet alle norske spillere befinner seg på de europeiske serverne. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Dette var en glipp og saken er nå rettet opp. Nå kunne Blizzard vært greie å presisere nettopp dette i sin sak også, slik at man faktisk slapp å opprette en konto for å finne ut at det kun var tilgjengelig for amerikanere. Vi i Europa får vente litt, da. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Vi europeere kan også singe på til beta via account management på www.wow-europe.com. Ikke noe problem. EDIT: Sorry, liten tabbe av meg. McGroven Endret 4. juli 2008 av mcgroven Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Rotete start på fredagen for meg, må være solstikk. Nå er saken oppdatert igjen, håper alt stemmer nå. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kanskje det kunne være lurt med en link til wow-europe siden? For det er lett å prøve å logge seg inn på worldofwarcraft.com og ikke skjønne hvorfor man ikke kommer inne. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kanskje det kunne være lurt med en link til wow-europe siden? For det er lett å prøve å logge seg inn på worldofwarcraft.com og ikke skjønne hvorfor man ikke kommer inne.Jeg vil tro at de som bryr seg nok til og signe for beta har spilt nok til og vite det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Tøøft ;D Håper bare på at det skjer den dagen jeg er på USA-TRIP EDIT: Finding the Sign up 4 beta:D Til han nobben som sendte meg mld! JA JEG SPILLER WOW OGSÅ. Har ikke jeg lov til å spille WoW, bare fordi jeg er skeptisk til Diablo3 sin grafikk? HerreJESUS. Som jeg sier.. Diablo3 skal ikke se ut som WoW! Endret 4. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 mcgroven, du må spise mer is i denne varmen. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Du har helt rett. Får bestille en pall Murloc-is. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 You have successfully opted in for a chance to participate in the Wrath of the Lich King Beta. In the event that your account is selected, you will be sent an email with further instructions. Good luck! tenkte faktisk på at det kom snart siden jeg så warningen var borte fra innlogginga Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) You have successfully opted in for a chance to participate in the Wrath of the Lich King Beta. In the event that your account is selected, you will be sent an email with further instructions. Good luck! Får man bare håpe på utvelgelse så jeg får testa Death Knighten. Endret 4. juli 2008 av B-QL Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 synd kontoen min er frozen kun aktive kontoer kan få beta. Litt kjipt =/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Rotete start på fredagen for meg, må være solstikk. Nå er saken oppdatert igjen, håper alt stemmer nå. Man blir fort tilgitt når det er såpass gode nyheter Håper det starter snart, jeg har venta altfor lenge på denne expansionen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 JADA! Da har jeg også fått mailen ;D Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 JADA! Da har jeg også fått mailen ;D Hvilken mail ? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 JADA! Da har jeg også fått mailen ;D har de allerede plukka ut folk? :s eller bare pranker du oss? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) hva i pokker skal du spille på US-servere for når du ikke bor der? Kanskje du digger å ha 1-2000ms lag hele tiden. Endret 4. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) hva i pokker skal du spille på US-servere for når du ikke bor der? Kanskje du digger å ha 1-2000ms lag hele tiden. Det fungerer å signe up på wow-europe og Endret 4. juli 2008 av Belfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg