ragamuffin Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dette er jo stort sett noe man helst ikke ønsker å se noe av, på det som er gjenstanden for dette bildet, men det finnes kanskje unntak? Ha en fortsatt fin sommerdag Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dette var et bilde som falt i smak hos meg. Flotte farger og linjer. Rust er lekkert. Jeg blir sittende å spekulere på hva i huleste du har tatt bilde av og det liker jeg. Kan jeg spørre hva det er for noe? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Dette var en pen variant av temaet. Enkel og flott diagonal, og objektet blir enda mer spennende når man blåser det opp tipper jeg. Endret 4. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mmm. Stilrent. Dette var pent! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Hei og takk for kommentarer! Motivet er en utbrent Ford Transit. Nedre del forskjermen, øvre del er panseret Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Artig. Av en eller annen grunn så innbilte jeg meg at det var litt avstand fra flatene og ned til skruen, så jeg så for meg en litt større konstruksjon. Ser jo nå når du sier det at det er et panser og en skjerm. Godt jobbet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Så enkelt kan det være å finne motiver som mange liker. ÅPNE ØYNENE, folkens. "Du skal ikke jage i hvileløs ring, men lær deg å elske de nære ting." (Arne Paasche Aasen) Endret 4. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har kikket flere ganger på dette bildet siden det ble lagt ut. Første gang så jeg ikke godt nok på det til å sette pris på det, men etter å sett på det noen flere ganger så har jeg kommet frem til at jeg liker det Det er de mikroskopiske detaljene i rusten som gjør det for meg. Francis Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Et flott bilde. Lekker komposisjon og farger. Et par muligheter til forbedring er det allikevel. Steinene nedi sprekken kunne vært fjernet. Bakken som synes i glipen kunne vært mørkere. Litt jobb på location hvis man har noe som kan lage skygge eller en tur innom Photoshop. Legger ved en redigert versjon Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Takker for nye tilbakemeldinger Jeg er enig i dine forslag til forbedringer, Rivers. La faktisk ikke merke spesiellt merke til den steinen (eller hva det nå er) i versjonen jeg la ut. Har en annen versjon av bildet som er skrevet ut, og der har jeg tonet ned hele åpningen, inkl skruen, så der er det ikke synlig. Men på dette bildet gjorde det seg med en liten runde med clone stamp, ja. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg liker detaljene i vannet. Synes også du har valgt ett fint utsnitt. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg liker detaljene i vannet. Synes også du har valgt ett fint utsnitt. Vannet? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Begynte og lure på om det var jeg som var blitt blind Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Flott bilde! Liker de rene linjene, fargene, teksturen og utsnittet. Godt sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå