abene Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 En ny versjon av Opera med en del finjusteringer og sikkerhetsoppdateringer kan lastes ned. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har jeg ikke testet 9.50 lenge nok, men test-buildene som de slapp noen dager før var ikke helt bra. Tror de rushet litt siden de trenger en fiks allerede etter en uke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 mad_arab: De rushet det definetivt. RC-kandidaten FØR selve releasen var faktisk stabil for meg, men selve 9.50 var veldig ustabil. De slapp definetivt for tidlig. (For min del så er jeg ikke sånn kjempe-engasjert slik jeg var før, har gått over til Firefox-leiren.) Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kanskje på tide å oppgradere min 9.26 Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har ikke hatt noen problemer med 9.5, men jeg oppgraderer til 9.51^^ Firfox har ikke noe å tilby meg, som ikke Opera gjør bedre^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Den krasjer i hytt og pine hos meg. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hva krasjer i hytt og pine hos deg? Firefox? opera 9.5? opera 9.51? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 9.5. Betaen var faktisk mer stabil hos meg. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 E-postfunksjonen skal nå være mer stabil.Endelig! Jeg bruker ikke mail-klienten, men av en eller annen grunn får den Opera til å kræsje fra tid til annen. Ellers fungerer 9.5 utmerket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 wow hardware skrev faktisk noen ord om Opera jo! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Opera 9.5 har funka stabilt hos meg. Jeg bytta til Opera fra FF3 bl.a. på grunn av dette. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Opera 9.5 har vore stabil for meg òg heilt frå starten (eg prøvde aldri betaversjonen, vel å merke). Einaste unntaket eg kjem på er at skjermen har gått i svart av og til når eg har skrive ut ei nettside, men det har vore enkelt å fikse med å trykkje på attendeknappen. No får me sjå om dette fenomenet er vekk i 9.51. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hadde en del kræsj i 9.5beta1, men siden beta2 har den vært fjellstabil for min del ihvertfall. Godt fornøyd, jeg. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hadde problem med opera 9.5 med at alt låste seg heilt tilfeldig. Ingen av dei same problema med 9.51 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror de rushet litt siden de trenger en fiks allerede etter en uke. Nå var det ikke bare en uke, og 9.51 er en sikkerhetsfiks. De slapp definetivt for tidlig. Siden det fungerer helt fint for de aller fleste stemmer nok ikke det. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Stabil Opera 9.5x her. Sett bort i fra Flash da, noe som får opera til å krasje i hytt og gevær. Flash 9 og 10. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Stabil og meget bra på Linux! Den stopper youtube-filmene hos meg. Skjer gjerne når jeg surfer andre steder mens jeg "ser" på musikkvideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå