fjertbert Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.mobilen.no/wip4/review/test_htc.../d.epl?id=30662 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Eneste er at jeg ser at de åpner testen ved i si at dette er iphone-utfordreren. Det er litt synd, da denne telefonen er en profftelefon - ment for ett helt annet marked Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Uansett åssen mobil som kommer idag, så blir det sammenlignet med iphone Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Personlig mener jeg at mobilen hadde fått 6 om batteri tiden hadde vært bedre. Men med dagens batteri tid så ligger den rundt 4/5 syns jeg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Uansett åssen mobil som kommer idag, så blir det sammenlignet med iphone Utrolig synd egentlig, da iPhone er en real møkkatelefon En annen ting jeg la merke til i testen var at det sto på slutten at den muligens kunne brukes som en jobbtelefon. Er ikke hele greia med Touch Diamond at det er en jobbetelefon med flott design? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå