isetan Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vurderer å kjøpe SE P1i. Men etter en sjekk på nettbutikkene så er det noen steder som selger den med wayfinder og andre steder uten. Er dette et prg man kan kjøpe/laste ned selv eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den versjonen som fulgte med min var en 1 års greie også måtte man kjøpe det "på nytt". Men man kan kjøpe dette online evt så kan man bruke google maps e.l software. Har forsåvidt verdt veldig fornøyd med min P1i, men plukket opp en HTC Diamond i dag og størelsen er bare helt herlig :-) Lenke til kommentar
isetan Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Har nå spurt de forskjellige nettbutikkene om den selges med gps. En sa at den ikke kommer med gps. Husker jeg leste den testen på amobil om at det var med gps. Stod ikke noe om at man måtte kjøpe programmet selv eller at den ble solgt uten gps. Jeg antok at den kom med gps. Litt forvirret her. Selges den i 2 forskjellige versjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå