Zappy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Da skal vi spørre hverandre om ting "kun" nerder som henger for mye på internett vet svaret på. Det kan være hva som helst egentlig, så lenge mannen i gata ikke vet det, men vi gjør. Regler: -Google, wiki eller lignende er forbudt om du har tenkt å svare. Ikke engang for å sjekke om du har rett. Gjetting og failing er en del av morroa! -Første med rett svar stiller neste spørsmål (kan også velge å gi stafettpinnen videre). -Hvis ikke første poster med rett svar har postet nytt spørsmål innen 2 timer, kan hvem som helst gjøre det. -For å ikke måtte vente på bekreftelser fra den som poster spørsmålet, kan alle bekrefte om det er riktig om de føler seg sikker. -Om et spørsmål ikke har blitt forsøkt besvart på 8 timer, kan hvem som helst ta over. -Ukjent "kunnskap" er ikke lov. Eks: Hva står JGETIS for? Svar: Jeg gikk en tur i skogen (det finnes altfor mange som bruker sånt møl). NB. Ikke bruk mine tåpelige forkortelse eksempler som mal for spørsmål. Si om dere ser noen åpenbare hull i reglene, jeg er trøtt. Og om noe lignende er postet før så driter jeg i det. Dette er isåfall en ny slik post :!:. Om det finnes en bedre plassering for tråden (enn OT-baren), si ifra. Jeg starter: Hva står FSM for, hva er det og hva er hensikten med det? Edit: Fikset den fæle typoen i overskriften. Jeg er litt slurvete på orddeling, spessielt midt på natten. Blekages så mye. Edit2: Små endringer i reglene som hovedsakelig åpner for mulighet til å bekrefte dine egne svar om du "vet" svaret. Endret 17. juli 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Final State Machine? [Edit] Eller er det Finite State Machine det heter? Endret 4. juli 2008 av Strange_quark Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Finite state machine er ikke riktig. Er vel egentlig ikke kjent som å være internett kunnskap heller. Jeg har minst en håndfull kontakter på MSN listen min som jeg nesten kan garantere vet svaret, så dette klarer dere. Skal gi et hint om det tar for lang tid. Endret 4. juli 2008 av Zappy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Finite State Machine er korrekt. Men det du tenker på er sikkert Church of the Flying Spaghetti Monster. Som er en pseudoreligion, ment som et ironisk sleivspark til kristendommen og kravet om at ID skal undervises på samme nivå som evolusjonsteorien. Siden jeg er overbevist om at jeg har rett så fortsetter jeg. Hvor kommer O rly-ugla fra? edit: Utfylling og endring av spørsmål. Endret 4. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer, du delte ordet "Internettkunnskapstråden" opp til tre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvor kommer O rly-ugla fra? En eller annen fotograf som hadde photoshopped det å lagt ut på nett som senere ble ett fenomen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Om jeg husker rett kommer den fra San Diego Zoo. EDIT : Tråden er flyttet til lekeplassen. En liten bit informasjon om ot-baren: Omtrent ingen poster hører hjemme der. Endret 4. juli 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Begge to er rett, men JohndoeMAKT har riktigst så poenget går til han. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nevn to musikkdelingstjenester lagt ned pga juridiske problemer. Slå gjerne til med et par av de gamle. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Napster og winMx. Mener de begge er lagt ned Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sadfez har ballen. ( Korrekt svar altså ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En bruker på diskusjonsforumet www.diskusjon.no Det er også nettverksteknologi. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva har skjedd med deg, dersom du har blitt "Rickroll'd"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hva har skjedd med deg, dersom du har blitt "Rickroll'd"? Du har blitt lurt til å trykke på en link som fører til Rick Astleya sang "Never Gonna Give You Up". edit: haha... jeg var først. http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Endret 5. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da har du blitt lurt til å klikke på en link til en video av Rick Astleys gamle hit under løfter om at linken peker til noe helt annet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da fortsetter jeg. Kaken er en....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå