Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi vil ha større strapon

Gjest nysgjerrig.

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig.

Jeg og ei jente har begynt å teste ut strapon. Men den vi valgte ble for liten, fant vi ut etter å ha prøvd den. Jeg har sett noen gigantiske strapons i film, det er noe svært vi leter etter, og det virker ikke som at det går an å finne noe sånt i Norge. Vi har prøvd å sjekke nettbutikker ol. men vi finnes ikke noe veldig stort. Lengden er grei, men vi kunne tenkt oss en med litt mer diameter. Du får ikke større enn 6cm i diameter virker det som, og vi kunne tenkt oss 12+, minst. Er det noen som kan hjelpe to piker i nød? Kiss kiss

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Noen her roter litt med omkrets og diameter, det er veldig vanlig i denne delen av forumet når det er snakk om størrelse på penis/dildo/strapon osv.

Omkretsen er hvor langt det er rundt, den finner du ved å ta et målebånd rundt og måle. Diameteren kan du finne ved å se på gjenstanden ovenfra (altså slik at den er bortimot rund) og måle tvers over.

For de som vil lese mer om diameter. :)

Og her en hakket mer avansert artikkel om omkrets. :dremel:

12 cm omkrets er ikke så "voldelig" som dere tror, da det europeiske gjennomsnittet ligger på 13,4 eller noe slikt. Derimot tolv i diameter er ganske brutalt.

Nei, 12 cm omkrets er ikke "voldelig", men 12 cm diameter er jo ekstremt >.>

Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det.

Trengte ikke å vite det... absolutt ikke!

Endret av Bruktbilen
Gjest Slettet+12348972834
Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det.

Trengte ikke å vite det... absolutt ikke!

For din del håper jeg du er mann, og slipper å kjenne følelsen av det! ;) Evt. må du kanskje se det skje.. Eller høre det. Hoho, dette er alt for grotesk, og alt for OT.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...