Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi vil ha større strapon

Gjest nysgjerrig.

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig.

Jeg og ei jente har begynt å teste ut strapon. Men den vi valgte ble for liten, fant vi ut etter å ha prøvd den. Jeg har sett noen gigantiske strapons i film, det er noe svært vi leter etter, og det virker ikke som at det går an å finne noe sånt i Norge. Vi har prøvd å sjekke nettbutikker ol. men vi finnes ikke noe veldig stort. Lengden er grei, men vi kunne tenkt oss en med litt mer diameter. Du får ikke større enn 6cm i diameter virker det som, og vi kunne tenkt oss 12+, minst. Er det noen som kan hjelpe to piker i nød? Kiss kiss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Noen her roter litt med omkrets og diameter, det er veldig vanlig i denne delen av forumet når det er snakk om størrelse på penis/dildo/strapon osv.

Omkretsen er hvor langt det er rundt, den finner du ved å ta et målebånd rundt og måle. Diameteren kan du finne ved å se på gjenstanden ovenfra (altså slik at den er bortimot rund) og måle tvers over.

For de som vil lese mer om diameter. :)

Og her en hakket mer avansert artikkel om omkrets. :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

WoW !

Diameter på 12cm... 12 x π = 37,68 cm i omkrets...

;)

EDIT : Damn, jeg var for treig, var jo ikke morsomt å regne ut dette npr det er forklart over :grin:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Ville du gjort det viss du hadde vagina :!:

12 cm? Egentlig tror jeg ikke det går an hvis man ikke vil volde seg unødvendig mye smerte... vel, om det er snakk om omkrets på 12 cm så er det jo ikke utenkelig, siden noen tydeligvis har interesse av det, akkurat som jeg eventuelt kunne hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det.

Lenke til kommentar
12 cm omkrets er ikke så "voldelig" som dere tror, da det europeiske gjennomsnittet ligger på 13,4 eller noe slikt. Derimot tolv i diameter er ganske brutalt.

Nei, 12 cm omkrets er ikke "voldelig", men 12 cm diameter er jo ekstremt >.>

Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det.

Trengte ikke å vite det... absolutt ikke!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Trengte ikke å vite det... absolutt ikke!

For din del håper jeg du er mann, og slipper å kjenne følelsen av det! ;) Evt. må du kanskje se det skje.. Eller høre det. Hoho, dette er alt for grotesk, og alt for OT.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...