Gjest nysgjerrig. Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg og ei jente har begynt å teste ut strapon. Men den vi valgte ble for liten, fant vi ut etter å ha prøvd den. Jeg har sett noen gigantiske strapons i film, det er noe svært vi leter etter, og det virker ikke som at det går an å finne noe sånt i Norge. Vi har prøvd å sjekke nettbutikker ol. men vi finnes ikke noe veldig stort. Lengden er grei, men vi kunne tenkt oss en med litt mer diameter. Du får ikke større enn 6cm i diameter virker det som, og vi kunne tenkt oss 12+, minst. Er det noen som kan hjelpe to piker i nød? Kiss kiss Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 fant denne på lekshop. http://www.lekshop.no/cart/detaljer.asp?vare=60950020 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 De vil ha diameter på 12 cm. Litt som å kaste loff i en hall, den du linker til. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kan sikkert ta avstøpning av tissen mot et lite gebyr. mvh flodhingst edit: glem det. trodde det var mm det var snakk om :`( Endret 4. juli 2008 av flodhest Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm, satt litt i ørska i natt. så har beklageligvis sett feil. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Den det er linket til er jo 12 cm i omkrets og 20 cm i lengde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Den det er linket til er jo 12 cm i omkrets og 20 cm i lengde.Og hva hjelper det når de vil ha en diameter på 12? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) De vil ha diameter på 12 cm. Det var da voldsomt Altså, regner ikke meg selv som noen ekspert, men trodde da jeg visste noe. Seriøst? Går det an? Endret 4. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Noen her roter litt med omkrets og diameter, det er veldig vanlig i denne delen av forumet når det er snakk om størrelse på penis/dildo/strapon osv. Omkretsen er hvor langt det er rundt, den finner du ved å ta et målebånd rundt og måle. Diameteren kan du finne ved å se på gjenstanden ovenfra (altså slik at den er bortimot rund) og måle tvers over. For de som vil lese mer om diameter. Og her en hakket mer avansert artikkel om omkrets. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) WoW ! Diameter på 12cm... 12 x π = 37,68 cm i omkrets... EDIT : Damn, jeg var for treig, var jo ikke morsomt å regne ut dette npr det er forklart over Endret 5. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Å det vil dere ha trykkt oppi rævva? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Å det vil dere ha trykkt oppi rævva? evt. vagina Men uansett, 12 cm diameter? Det var jo bare helt voldelig. Gjetter på at det menes omkrets her... selv om det vel fremdeles er en ganske respektabel størrelse... Endret 5. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ville du gjort det viss du hadde vagina :!: Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ville du gjort det viss du hadde vagina :!: 12 cm? Egentlig tror jeg ikke det går an hvis man ikke vil volde seg unødvendig mye smerte... vel, om det er snakk om omkrets på 12 cm så er det jo ikke utenkelig, siden noen tydeligvis har interesse av det, akkurat som jeg eventuelt kunne hatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 12 cm omkrets er ikke så "voldelig" som dere tror, da det europeiske gjennomsnittet ligger på 13,4 eller noe slikt. Derimot tolv i diameter er ganske brutalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det jeg plutselig lurte på nå er... Hvor stort er et babyhode gjennomsnitlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) 12 cm omkrets er ikke så "voldelig" som dere tror, da det europeiske gjennomsnittet ligger på 13,4 eller noe slikt. Derimot tolv i diameter er ganske brutalt. Nei, 12 cm omkrets er ikke "voldelig", men 12 cm diameter er jo ekstremt >.> Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det. Trengte ikke å vite det... absolutt ikke! Endret 5. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Stort nok til at den kvinnelige skrukken, eller mellomkjøttet om du vil, i mange tilfeller revner, og det blir ett stort hull fra vagina til anus. Så vet du det. Trengte ikke å vite det... absolutt ikke! For din del håper jeg du er mann, og slipper å kjenne følelsen av det! Evt. må du kanskje se det skje.. Eller høre det. Hoho, dette er alt for grotesk, og alt for OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg