Aak1 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) v2: Selv liker denne ideen veldig godt, noen forslag til bedre gjennomføring? Takk til 'odd ball' på forumet for hjelp som modell og idè-utvikling Endret 4. juli 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Heheh...det begynner å bli litt seint. Jeg trodde først det var hår, men så etterhvert at det var røyk Kunne lignet litt på "Doc" i fra "Back to the Future" Fin effekt og brukbar komposisjon. Jeg likte skyggen personen kaster mot seeren, dog kunne jeg likt å sett den litt mer markert. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 bra leik .. skulle hatt blitsen plassert slik at lyset ikke treffer bakken så hardt. Fått en mer naturlig følelse over det hele. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, takk. Du har rett i det. Flere tips til neste gang? Kanskje vi prøver en gang til om ikke lenge. Hunden er min og location er rett oppi gata, i en gammel fangeleir Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ingen forslag, men vil nevne at bildene er filmatiske, og litt stilige. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ser versjon 2 kom ut i dag. Den ble best, syns jeg. Kul stemning, og som PM sa; ".....bildene er filmatiske...." Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, takk. Du har rett i det. Flere tips til neste gang? Kanskje vi prøver en gang til om ikke lenge. Hunden er min og location er rett oppi gata, i en gammel fangeleir sett en skjerm på undersiden av blitsen.. så den spredningen den veien blir minimalistisk. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Likte v2 best. Kommer ikke på noe å kritisere i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) thanks gang! Forslag til tittel? Jeg passer meg litt for å gi tittler, siden jeg ikke vil lede folk på gal retning. Dette bildet kan assosieres med mangt og mye. Ja, takk. Du har rett i det. Flere tips til neste gang? Kanskje vi prøver en gang til om ikke lenge. Hunden er min og location er rett oppi gata, i en gammel fangeleir sett en skjerm på undersiden av blitsen.. så den spredningen den veien blir minimalistisk. will do! Thanks! Endret 4. juli 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg liker best det øverste, men med unntak av sigarettrøyken. Jeg vet ikke hva det er, men jeg tror det hadde blitt bedre uten. Ellers synes jeg det er helt knall. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Liker det andre best og synes sigarettröyken var ganske kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå