Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer ved samleie..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hey, jeg er ein gut på 16 år.. Nor jeg og dama skal ha samleie, så får jeg ikkje skikklig ereksjon.. Har prøvd no 4-5 ganger, som eine gangen falt "han" heilt.. Jeg er rett og slett ganske falu over det, men føler ikkje eg er noe særlig nervøs mens me holder på. Det Går fint at hun suger/ronker meg, men med ein gong jeg skal putte den inni, så faller den litt, eller heilt. Kan eg få noen tips eller nåke sånt, om kossen eg kan holde den oppe, eller om koffor den faller? Jeg sjønner ikkje koffor den faller?! Er det pga eg er uerfaren eller liknende?

Mvh, Gjest :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Bruker du kondom, du?

Mange sier at det er turn off og kan være grunnen. o.o

Har du hatt samleie før og vet "hvordan du skal gjøre det" :p

Nei, jeg bruker ikkje kondom.. Det sjedde net da samma i dag ;o Var godt i gang, alt var fint, og så skulle jeg til og putte inni, og så sank ann heilt -_- Jeg sjønner ikkje ka så e gale :o Jeg har jo hatt samleie før.. ;(

Blir faktisk deprimert av tanken -_-

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Bruker du kondom, du?

Mange sier at det er turn off og kan være grunnen. o.o

Har du hatt samleie før og vet "hvordan du skal gjøre det" :p

Nei, jeg bruker ikkje kondom.. Det sjedde net da samma i dag ;o Var godt i gang, alt var fint, og så skulle jeg til og putte inni, og så sank ann heilt -_- Jeg sjønner ikkje ka så e gale :o Jeg har jo hatt samleie før.. ;(

Blir faktisk deprimert av tanken -_-

=/ Kan faktis kjende meg igjen her 1 gang :/ men ermm den gangen snakker vi ikke om, Tror ikke det er derfor det skjedde med deg men grunnen får meg var vel at jeg var ikke helt Tent på hu akkurat da :/ som du sa det gikk fint med alt det andre men ikke det samme her,

Men det jeg kan si kan hjelpe er som de andre sier bare slapp av:) ikke tenk på så mye og bare ta det som det kommer:) er det du eller hu som styrer det? kan være noe av grunnen

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
=/ Kan faktis kjende meg igjen her 1 gang :/ men ermm den gangen snakker vi ikke om, Tror ikke det er derfor det skjedde med deg men grunnen får meg var vel at jeg var ikke helt Tent på hu akkurat da :/ som du sa det gikk fint med alt det andre men ikke det samme her,

Men det jeg kan si kan hjelpe er som de andre sier bare slapp av:) ikke tenk på så mye og bare ta det som det kommer:) er det du eller hu som styrer det? kan være noe av grunnen

Hmm, ok.. Jah, prøver og ikkje tenke liksom, men faen meg vanskli nor kuken din detter, og dama venter-_- :/

Men skal prøve så godt eg kan og ikkje tenke eller stresse elns.. Btw, eg som oftast styrer ja.. ;) Takk for svar!

Lenke til kommentar

Prestasjonsangst dette her.. Ta det rolig, og vær bekvem når du skal stikke den inn. Ikke forhast dere! Og tenk mindre. Ikke tenk "DETTE MÅ GÅ BRA DENNE GANGEN! VÆR SÅ SNILL!", men tenk heller ".."

Got it? Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Prestasjonsangst dette her.. Ta det rolig, og vær bekvem når du skal stikke den inn. Ikke forhast dere! Og tenk mindre. Ikke tenk "DETTE MÅ GÅ BRA DENNE GANGEN! VÆR SÅ SNILL!", men tenk heller ".."

Got it? Lykke til! :)

Ah, ok, takk =)

Ska virkelig og chilla ann, for og sei da sånn neste gong.. Og håpa da går greit =)

Takk alle for svar..

Lenke til kommentar

Jeg hadde en episode med disse for noen måneder tilbake. Første tenken tanken er jo selvfølgelig, hva faen, er det noe galt med meg? Så jeg kjørte på med noen google søk og så et det slettes ikke er uvandlig. Som AnaXyd sa, prestasjonsangst. 100% psykisk. En ond liten sirkel med andre ord. At du tenker (bevisst eller ubevisst) at den ikke må gå ned så gjør den akkurat det. Og det er nesten umulig å slutte å tenke på det når man har problemet.

Så for å slutte å tenke på det så må du overvinne problemet. Kjør den inn før den blir slapp. Da går den nok ikke ned igjen. Bare det er et lite breakthrogh for psyken din og vil gjøre det lettere å overkomme problemet helt.

Når jeg slet med dette så hadde jeg vanskelig med å få den opp i det heletatt. Og når den først ble litt stiv så kom tankene "IKKE GÅ NED IGJENN IKKE GÅ NED!!!" noe som gjorde at den bare gikk ned igjen med en gang. Når jeg hadde konsentrert meg om å ikke tenke på det (vaaanskeliiiiig) lenge nok til at den ble stiv så gikk den uansett rett ned igjen i det jeg bestemte meg for å kjøre den inn. Jeg var allerede godt på veg til å overvinne problemet etter 24 timer (eller 5-6 forsøk :p), mens problemet forsatte med å titte innom i noen uker tenker jeg. Men på det stadiet var jeg såpass vant med problemet at jeg bare kunne le det vekk der og da. Og når man kan le det vekk på den måten så har ikke problemet lenger føtter å stå på, så da forsvinner det. ^^

Så recap:

1. Gjør noe som tenner deg

2. Mos den inn

3. Lær deg å ikke bry deg og le det vekk

4. Vinn

5. Kos deg til krampen tar deg

Lenke til kommentar

Du har vel fått forventninger og frykt om at den ramler ned, og da gjør den det. "Nei, nå gjør den det igjen, hun syns jeg er teit, den MÅ opp nå".

Ta heller noen runder hvor dere ikke planlegger å få den inn, men bare tar på hverandre og koser, så du får til å slappe av.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...