dsafd Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Heii.. Jeg lurer på om det er feil å trene rett før du legger deg? Om du forbrenner muskler, eller overtrener deg? Gjor det faktisk klokka 2 om natta, og drakk protein og 1 banan rett etterpå, også la jeg meg.. Er det bare vas? eller går det ? Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
KNB Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bare skriver så det kommer i mine innlegg, trener en del rett før eg legger meg eg og Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så lenge det ikke påvirker mengden søvn eller mat du får etter trening ser jeg ingen grunn til at du skulle "forbrenne muskler". Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Eg vil no tru at det er lurt å ete litt meir før du legg deg sånn at kroppen kan restituere seg og har nok energi til å gjere det mens du søv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Slenger meg på denne jeg og, skulle faktisk akkurat lage et topic om det samme. Er det noe nyttig å f.eks ta 60 pushups, og 60 situps før man legger seg, hvis man f.eks gjør det hver dag(eller mindre)? eller er det bare bortkasta? Endret 6. juli 2008 av MrLG Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Slenger meg på denne jeg og, skulle faktisk akkurat lage et topic om det samme. Er det noe nyttig å f.eks ta 60 pushups, og 60 situps før man legger seg, hvis man f.eks gjør det hver dag(eller mindre)? eller er det bare bortkasta? akkurat det lurer jeg på også :O Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Slenger meg på denne jeg og, skulle faktisk akkurat lage et topic om det samme. Er det noe nyttig å f.eks ta 60 pushups, og 60 situps før man legger seg, hvis man f.eks gjør det hver dag(eller mindre)? eller er det bare bortkasta? akkurat det lurer jeg på også :O min kurve går slik: morgen: trøtt og giddaløs Kveld: toppform.. så jeg peiser meg ut på kveldene min kurve går slik: morgen: trøtt og giddaløs Kveld: toppform.. så jeg peiser meg ut på kveldene og det jeg oppdager dagen etterpå er at jeg er ekstra trøtt...og slapp:P så jeg veit ikke om (hard) trening om kveldene er så veldig lurt, angående form Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er aldri "feil" å trene.. uansett tid på døgnet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tren når det er mest praktisk for deg, men ta hensyn til nok søvn og tilstrekkelig med næring. Og nei, det ligger ikke noe i å ta "60 pushups og 60 sit-ups" hver kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå