Gå til innhold

Hjelp til å få vekk ''borders'' i Vegas

Anbefalte innlegg

Jeg filmer med fraps i 1280 x 1024 oppløsning, men når jeg åpner ett prosjekt med 1280 x 720 så blir det sånne store svarte streker på sidene, hva skyldes dette? 217666.jpeg

Når jeg renderer filmen og spiller av i WMP blir filmen i en helt loka oppløsning; 222082.jpeg

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les kva du skriv, og tenk over det. Svaret står nemleg i den fyrste setninga di.

Altso, det er jo klart at eit videoklipp i 1280x1024 ikkje vil passe perfekt inn i ein video som er 1280x720. Vegas skalerer automatisk videoen so den passer til prosjektet (red.: men proporsjonane til videoen vert ikkje endra), altso vil det verte svarte streker på sidene, i staden for at videoen vert kutta litt oppe og nede. Det er fire løysingar på dette:

• Endre prosjektet so det passer med videoen, altso 1280x1024. Det gjer du ved å klikke på denne:
    post-21406-1215200640_thumb.jpg

So lenge du kun har video i denne oppløysninga er dette det mest fornuftige.
  • Skalere opp videoen so den fyller prosjektet i breidda. Dette fører som sagt til at det vert kutta av litt oppe og nede. Du gjer det ved å høgreklikke på klippet på tidslinja og velge Event Pan/Crop, eller noko liknande det (hugser ikkje nøyaktig kva som står).
  • Gjere videoen breiare (men ikkje høgare). Ikkje anbefalt, då proporsjonane vert heilt feil. Meiner dette ogso kan gjerast med Pan/crop, men som sagt: Ikkje gjer det.
  • Ikkje gjere noko og la dei svarte strekene vere der.

Eksportproblemet er eg usikker på kva kjem av, men sjå om det vert betre når du har endra oppløysninga til prosjektet.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...