mviken Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en subwoofer jeg skal koble opp i min bil men jeg vet ikke hvordan. Noen som har linker til hvordan jeg gjør dette eller kan skrive en steg for steg forklaring ? Bilen er en Saab 900 -95 modell, husker ikke hvilket merke subwooferen er her og nå. Takk for alle svar Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 er det en ferdigbygget kasse? hvor stor er den? lurer du på hvordan du kobler opp fra cd-spiller til forsterker? i såfall hvordan forserker og hvordan cd-spiller. eller lurer du på hvordan du skal skru fast subben i bilen? Lenke til kommentar
mviken Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 er det en ferdigbygget kasse? hvor stor er den? lurer du på hvordan du kobler opp fra cd-spiller til forsterker? i såfall hvordan forserker og hvordan cd-spiller. eller lurer du på hvordan du skal skru fast subben i bilen? Alt er klart, men lurer bare på hvordan jeg skal koble den opp til evt batteri og bilstero. Er bare koblingen som gjenstår. Men hvilke kabler bør jeg bruke ? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Og hvilken bilstereo har du, ikke minst... originalt Saab-anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå