Gå til innhold

BK: Starten på en brann..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fargoth: Slett vedlegg etter hvert. F.eks de første tingene du la ut for 4 år siden er neppe verdt like mye nå?
Sletting er ikke et alternativ i de fleste tilfeller, men jeg har hentet mye ved å komprimere bilder fra mine tidligere år da jeg ikke var like nøye med komprimering. For ettertiden er det viktig at vedlegg som komplimenterer, utfyller eller kanskje til og med utgjør et helt innlegg blir bevart slik at andre som kanskje kommer over tråden fortsatt skal få den samme nytteverdien av den. Ved å lagre på forumets servere er man garantert at vedlegget følger posten i motsetning til ytre hostingmuligheter som gjerne endres eller forsvinner over tid.

 

Hvor mye plass har du igjen, fargoth?
Etter omfattende rydding har jeg nå litt under 18MB. Rikeslig hvis jeg fortsetter praksisen med å outsource mindre viktige vedlegg (i hovedsak bilder og illustrasjoner) til ytre kilder. Svært begrensende om alt konsekvent skal lastes opp som vedlegg på forumet. Det blir uansett ikke et stort problem siden reglen om at bildet skal følge posten bare gjelder for bildekritikken. Det skal jo en del bilder til for å bruke opp 18MB dersom man jobber med det i tankene.
Lenke til kommentar

Jeg må få takke Hr. Olsen for å ha spammet tråden opp til overflaten igjen, slik at jeg ikke gikk glipp av dette helt usedvanlig flotte bildet! Dette er et skikkelig "jeg-skulle-ønske-det-var-jeg-som-hadde-tatt-dette-bildet-bilde". Fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Jeg må få takke Hr. Olsen for å ha spammet tråden opp til overflaten igjen, slik at jeg ikke gikk glipp av dette helt usedvanlig flotte bildet! Dette er et skikkelig "jeg-skulle-ønske-det-var-jeg-som-hadde-tatt-dette-bildet-bilde". Fantastisk bra!

 

Ey, en post 30min etter siste er ikke none skikkelig bump. Men spam er det :D

 

Though, aktuell spam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...