Raste Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvis de ikke reparerer PS3 60GB, men bare erstatter den. Hvorfor gjør de det ikke i butikk da? Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Leverer du inn en 60GB får du en 40GB og fire spill hvis de ikke får fiksa den. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Husk å legge savene dine inn på en minne brikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Trengs ikke, har slettet alt. Gidder ikke å spare på saves Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi jeg ikke gidder. Enkelt og greit. Var på Ebgames nå, og jeg får byttet den. Må bare finne alle ledningene, så drar jeg dit igjen for å få hevet kjøpet. Så må jeg finne en butikk som har Ps3 40GB. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så må jeg finne en butikk som har Ps3 40GB. Det kommer til å bli vanskelig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja virkelig, lykke til, men for å være helt ærlig så er det ikke verdt det, bakoverkompabilitet er tingen. Lenke til kommentar
Manutd4e Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde også samme problemet med min 60Gb... Vifte bråkte noe veldig, den slutta med å lese spillene... Leverte den inn og fikk beskjed om at det ikke kunne fikses... Fikk en helt ny 60Gb tilbake... og den har det ikke vert noe feil med... Men sånn for å være obs... hold deg unna ''dirty'' sider på internette inne på ps3... har et par av kameratene mine som fikk problemer der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå