Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Kjøp en PS3 på elkjøp, så leverer du tilbake innen 30 dager. Kanskje litt uetisk, men da slipper du å henge deg. Har tenkt på det samme, kom på det for en uke siden elns. Men er det noen PS3er igjen på elkjøp da? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du kan heve kjøpet på 60GB's trur jeg. Var i hvertfall det de sa når jeg ringte EBGames og spurte om å heve kjøpet på min 40GB.. Da sa de bare de kunne gjøre det med 60GB.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, det er tomt over hele norge i alle elkjøp butikker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Du kan heve kjøpet på 60GB's trur jeg.Var i hvertfall det de sa når jeg ringte EBGames og spurte om å heve kjøpet på min 40GB.. Da sa de bare de kunne gjøre det med 60GB.. Oi, da skal jeg det. Men faen, så står jo Ski Storsenter i brann. FAEN. Skulle jo dit nå. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis du får byttet den gamle og skal ha ny, har MPX.no PS3 60gb. Det er en demo maskin og den koster litt mye, men det er den eneste PS3'en jeg har sett på lenge som er på lager. Den koster 5 175kr, og det er to på lager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Ser at Gamestop er det samme som EBgames, og Vinterbro har den butikken. Men kan jeg bytte PS3en min der, siden Ski er jo nå stengt sikkert i et par dager? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis du har med kvittering kan du sikkert bytte den der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har jeg ikke det, men snakket med Ebgames om det. Jeg skulle ta med utskrift av det kjøpet som jeg betalte med kort. Siden der lå det noen IDnr osv, så skulle dem finne fram en ny kvittering til meg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm vel lykke til i så fall, alltid litt stress med 60gb versjona. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jippiiiii, fant kvittering. Hadde lagt den ved mamma sine kvitteringer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Ringte Gamestop på vinterbro istad for å høre om det gikk ann å heve kjøpet på 60GB, da sa de at jeg måtte komme med den så dem kunne se på den. Lurer på hva det betyr Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Med hva da? Ski er jo stengt, pga brann. Jeg drar ikke til Vinterbro idag, får bli imorra. Men hvilke EBgames ringte du MST?. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Stovner.. Men alle EBGames har ett telefonnummer da, så er jo bare å ringe.. Nummer til gamestop på vinterbro er: 64 97 72 58 Kan jo bare ta og ringe nå.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ringt. Se over. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Åja sorry.. Da er det vel ikke annet å gjøre en å dra dit da.. Hva de " skal se på " er jo litt usikkert da:P Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp. Jeg tror jeg ikke gidder å sende den inn på service. Da skal det ta under 1mnd såfall, jeg bruker PS3 til dvd og bd, så er ikke interessert i å få den igjen til jul. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Min 40GB har vært hos dem i 4 uker til Tirsda'n.. Så 60GB vil nok ta MINST en måned.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Derfor skal jeg be om å heve kjøpet på stedet Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Min 40GB har vært hos dem i 4 uker til Tirsda'n..Så 60GB vil nok ta MINST en måned.. Ja det er MINST det!! tenker 3 jeg siden de ikke reparerer Ps3 men bare erstatter den... tar nok en god stund og rote frem en ny 60GB!!! bare si du vill ha en 40 +mellomlegg du. går en del fortere da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå