Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Min PS3 må jeg levere inn etter GTA IV tok knekken på den. Problemet er nå at den fryser stadig vekk i alle spill og i menyen, og det er utrolig dritt. Så da er den eneste løsningen å sende den inn. Har også hatt problem med støyen siden jeg fikk den, da den bråker innmari. Så jeg skal nevne det til Ebgames. Over til saken. Hva bør jeg være obs på? Hvor lang tid tar rep. som regel? Har jeg krav på lånemaskin? Kan jeg heve kjøpet hvis det har gått over 1mnd på rep`? Takk på forhånd Raste Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvor lang tid tar rep. som regel? Hvis du har 60gb tar det veldig lang tid. Hvis du har 40gb er det forskjellig, noen ganger lang tid, andre ganger kort tid. Har jeg krav på lånemaskin? Du har ikke krav på lånemaskin. Det er bare mobil og sånt som du trenger som du får låneutstyr til. Kan jeg heve kjøpet hvis det har gått over 1mnd på rep`? Hvis du ikke har hatt den så veldig lenge, kan du sikkert få Ebgames til å bytte den tilbake. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte min i oktober, og da kjøpte jeg 60GB. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Siden det er 60gb tar det lang tid, og jeg tror ikke at du kan få igjen pengene nå. Du må nok bare klare deg en måned eller to uten PS3. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg går å henger meg. Endret 3. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøp en Xbox 360 imens da, så har du noe å gjøre (helt til den får RRoD) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Den er sur Raste, siden det dreier seg om 60gb'en, så er det enten å henge seg som du sier eller forberede seg på ganske lang ventetid, kanskje du får den tilbake en gang i september om du er heldig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke faen om jeg skal ha Xbox. Jeg har jo nettopp bestilt DualShock 3 også, så jævla dritt at jeg ikke får prøvd den på en stund Såvidt jeg vet så kan man kreve omlevering på de fleste ting hvis det har gått 4 uker, men det gjelder ikke PS3 ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Kjøp en Xbox 360 imens da, så har du noe å gjøre (helt til den får RRoD) Er du pappas lille milliardærgutt? Ikke alle har 2-3 høvdinger de har råd til å bare blåse bort sånn plutselig. Endret 3. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er du pappas lille milliardærgutt? Det er jeg nok (desverre) ikke. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du prøvd og formatere harddisken? I så fall vil jeg anbefale deg og prøve dette først siden det kan hjelpe på frysingen i spill, men husk og ta backup av det du har på ps3 først da. Lykke til Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, har formatert hardisken. Ikke en dritt som hjelper. Så derfor må jeg sende den inn. Fuck PS3 og Rockstar. Mest Rockstar siden de lager et spill som er fucka. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hahah rolig nå gutten min, skjønner at du er frustrert, men har er det viktig å beherske seg selv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jepp. Noen som kunne ha lånt bort en PS3 i noen uker til en gutt som er lei seg for at PS3en hans har fucka seg opp pga GTA IV ? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 jeg leverte min 60GB og den var borte i over 2 mnd før de fikk rota frem en ny en... så tror du kan gi opp og få tilbake en 60 nå vertfall! valget du får da er 40GB +mellomlegg eller og heve kjøpet. Synd men sant... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Du fikk ikke disse problemene etter at du installerte firmware 2.40? Har hørt snakk om at mange har hatt problemer etter den oppdateringen. Om frysing er et av problemene folk har opplevd vet jeg ikke, men det kan vel være verdt å undersøke. Edit: Stiller meg forøvrig tvilende til at et spill kan være skyldig i dine problemer. Du får uansett ha lykke til! Endret 4. juli 2008 av qweac Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, har jo hatt dette problemet i snart 2 uker. Men jeg kan gjerne få en 40GB for den 60GB, trenger ikke mellomlegg heller hvis jeg får en ny. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kjøp en PS3 på elkjøp, så leverer du tilbake innen 30 dager. Kanskje litt uetisk, men da slipper du å henge deg. Endret 4. juli 2008 av Tiidus Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kjøp en PS3 på elkjøp, så leverer du tilbake innen 30 dager. Det er litt vanskelig, når det ikke finns flere PS3'er i butikk i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå