Gå til innhold

hvor mange ganger har du blitt banna på islam.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geez...sitter og ser på forumet der de holder på å kveles over at is inneholder bittelitt alkohol! Er det mulig... verden er gal. Særlig den muslimske delen.

EDIT: Lengre nede ser jeg at noen får angst over at is innehoder gelatin. "Det kan være gelatin av svin i isen". Gi meg styrke...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Er det alkohol i is?

Pen is? :dribble:

ohh sorry chaps, couldn't help it..

OnTopic: Har aldri giddet å lage noe nick der da de kun er interisert i å høre om sin egen versjon av verden og gidder ihvertfall ikke å diskutere den. Ligner fælt på hvordan kristendommen her til lands var før, ikke sant :p

So whats the point? Tror du at du for endret synet til de troende toskene ved å si det du mener? Det virker på samme måte som å kaste bensin på et bål, det flammer voldsomt opp og så død det ut. En kan ikke diskutere med fundamentalister og religiøse, de har bestemt seg og er villige til å gå over lik for å "bevise" at de har rett....

:(

Lenke til kommentar
Då burde dei ikkje ete frukt heller. Frukt inneheld bittelitt alkohol :)

Haha ja, leste den tråden der nå - hvis ikke de setter en grense så skal jeg helle en flaske vodka i et vannreservoar og stå frem i avisen om det. Da blir de litt tørst, good old practical joke^^

Lenke til kommentar
Haha ja, leste den tråden der nå - hvis ikke de setter en grense så skal jeg helle en flaske vodka i et vannreservoar og stå frem i avisen om det. Da blir de litt tørst, good old practical joke^^

Da vil det jo i følge homøopatisk logikk bli et allerhelvetes fyllekalas om vannet og alken ristes sammen på riktig måte, hæhæhæ :D

Lenke til kommentar

Da vil det jo i følge homøopatisk logikk bli et allerhelvetes fyllekalas om vannet og alken ristes sammen på riktig måte, hæhæhæ :D

hehehe, så sant så sant;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Var noko eg kom til å tenkje på her om dagen. Kvifor lagar ikkje homøopatar "alkohol"? Gjeve alkisar ein flaske homøopat-alkohol så dei slepp å drikke raudsprit, til døme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg skjønner ikke hva "homøopat-alkohol" er for noe. Noen som har lyst å forklare?

Homøopati er eigenleg:

Ta ein del av stoffet du vil løyse opp og putt det oppi 9 delar vatn. La oss seie at det er ein del øl berre for moro skyld.

1 del øl i 9 delar vatn. Så må du riste. 10 gangar oppover, så 10 gangar til sida.

Deretter tar du ein del av blandinga og 9 delar vatn. Så ristar du. 10 gangar oppover så 10 gangar sidelengs.

Deretter tar du ein del av blandinga og 9 delar vatn. etc. etc

Dette gjer du 20-30 gangar. Dei "ypparste" har over 100 gangar. Dei fleste med ein hjerne som fungerar vil no sjå at det dei gjer deg er

*trommevirvel*

VATN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...