j0694 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er på 3 nicket nå og røk nesten igjen i dag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har fikk en advarsel på Theology Online en gang, teller det? Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tør jeg spørre om alderen din? For å være on topic: 0 ganger. Har besøkt siden èn gang, når jeg samlet informasjon til eksamen i religion. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Geez...sitter og ser på forumet der de holder på å kveles over at is inneholder bittelitt alkohol! Er det mulig... verden er gal. Særlig den muslimske delen. EDIT: Lengre nede ser jeg at noen får angst over at is innehoder gelatin. "Det kan være gelatin av svin i isen". Gi meg styrke... Endret 4. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det alkohol i is? Pen is? ohh sorry chaps, couldn't help it.. OnTopic: Har aldri giddet å lage noe nick der da de kun er interisert i å høre om sin egen versjon av verden og gidder ihvertfall ikke å diskutere den. Ligner fælt på hvordan kristendommen her til lands var før, ikke sant So whats the point? Tror du at du for endret synet til de troende toskene ved å si det du mener? Det virker på samme måte som å kaste bensin på et bål, det flammer voldsomt opp og så død det ut. En kan ikke diskutere med fundamentalister og religiøse, de har bestemt seg og er villige til å gå over lik for å "bevise" at de har rett.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Då burde dei ikkje ete frukt heller. Frukt inneheld bittelitt alkohol Lenke til kommentar
macmanlady Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Då burde dei ikkje ete frukt heller. Frukt inneheld bittelitt alkohol Haha ja, leste den tråden der nå - hvis ikke de setter en grense så skal jeg helle en flaske vodka i et vannreservoar og stå frem i avisen om det. Da blir de litt tørst, good old practical joke^^ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 haha, du skulle ha gjort det macmanlady. Gjett om du hadde fått en fin bot da Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har aldri blitt bannet fra islam.no og de få muslimene jeg har snakket med over internet har jeg faktisk kommet veldig godt overrens med. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har vært der tre ganger og blitt bannet like mange ganger. De tåler ikke kritiske spørsmål. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 de få muslimene jeg har snakket med over internet har jeg faktisk kommet veldig godt overrens med. Selv om de tror du vil brenne? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Haha ja, leste den tråden der nå - hvis ikke de setter en grense så skal jeg helle en flaske vodka i et vannreservoar og stå frem i avisen om det. Da blir de litt tørst, good old practical joke^^ Da vil det jo i følge homøopatisk logikk bli et allerhelvetes fyllekalas om vannet og alken ristes sammen på riktig måte, hæhæhæ Lenke til kommentar
macmanlady Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Haha ja, leste den tråden der nå - hvis ikke de setter en grense så skal jeg helle en flaske vodka i et vannreservoar og stå frem i avisen om det. Da blir de litt tørst, good old practical joke^^ Da vil det jo i følge homøopatisk logikk bli et allerhelvetes fyllekalas om vannet og alken ristes sammen på riktig måte, hæhæhæ hehehe, så sant så sant;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Var noko eg kom til å tenkje på her om dagen. Kvifor lagar ikkje homøopatar "alkohol"? Gjeve alkisar ein flaske homøopat-alkohol så dei slepp å drikke raudsprit, til døme. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva "homøopat-alkohol" er for noe. Noen som har lyst å forklare? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva "homøopat-alkohol" er for noe. Noen som har lyst å forklare? Homøopati er eigenleg: Ta ein del av stoffet du vil løyse opp og putt det oppi 9 delar vatn. La oss seie at det er ein del øl berre for moro skyld. 1 del øl i 9 delar vatn. Så må du riste. 10 gangar oppover, så 10 gangar til sida. Deretter tar du ein del av blandinga og 9 delar vatn. Så ristar du. 10 gangar oppover så 10 gangar sidelengs. Deretter tar du ein del av blandinga og 9 delar vatn. etc. etc Dette gjer du 20-30 gangar. Dei "ypparste" har over 100 gangar. Dei fleste med ein hjerne som fungerar vil no sjå at det dei gjer deg er *trommevirvel* VATN! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tviler sterkt på at det skal være en konkurranse om hvor mange ganger en har blitt bannet ifra et nettsted og jeg syns ikke diskusjon.no skal være stedet for å ta en slik konkurranse i det hele tatt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg