:Francis: Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 På min vandring i St. Tropez så jeg en mor med barnet sitt utenfor en restaurant som jeg bare måtte fotografere. Slakt i vei Nikon D80 18-70mm @ 18mm f/4.5 1/100s ISO200 Francis Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Omsorgsbilde var det første som slo meg. Men igjen litt for rotete til at det inntrykket satte seg. Likte at plantene dannet en ramme for de to. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Velkomponert og søtt stemningsbilde. Kjenner nesten lukten av den restauranten. Det fungerer! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg likte også dette bildet. Fikk følelsen av "Endelig en liten pust i bakken" før rushet begynner. Jeg blir glad av slike bilder. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Godt sagt, av flere av de som har kommentert her. Eneste jeg ikke likte er vasen. Den fanger blikket altfor fort. God stemning i bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så du jakter på folk som hviler seg nå? Det er i alle fall et godt bilde. Mye å studere, mye å fryde seg over. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg likte også dette bildet. Fikk følelsen av "Endelig en liten pust i bakken" før rushet begynner. Jeg blir glad av slike bilder. Tom Takk, det var hyggelig sagt Francis Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 flotte farger, liker mye med bildet. Men kunne ønsket meg en annen vinkling. Tror du har fått mer effekt utav dette om du tok bildet i barneperspektiv. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg forventet ett Hirst inspirert bilde mtp tittelen, men dette er jo fint også. Koselig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå