Gå til innhold

Friends film, endelig et faktum!

Anbefalte innlegg

I følge www.seher.no har Jennifer Aniston endelig kommet til fornuft, og sagt seg villig til å spille inn en film av den verdenskjente serien "Friends" eller "Venner for livet" her i Norge. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til denne filmen når Norge. Helt sikkert at jeg skal se den på kino, hvert fall.

Det er nå fire år siden den siste episoden gikk på lufta. Hvor Rachel hadde sagt ja til en jobb i Paris, og Ross ville at hun skulle reise, men da hun kom på flyet ombestemte hun seg. Og dermed var det mane fans som fik en "ønskeslutt" fordi Ross og Rachel endte opp sammen.

Tror det kommer til å bli utrolig spennende å se hvor mange år frem i tid de kommer til å gå. De er jo over førti alle sammen, snart. Kommer nok til å bli mange spekulasjoner på hvordan filmen kommer til å utarte seg.

Hva tror du kommer til å skje?

Artikkel på seher.no: http://seher.no/php/art.php?id=778570

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte serien i begynnelsen, men etter sesong fem eller seks begynt det å holde. Men neida, de måtte jo ha en siste sesong. Og en definitvit siste sesong. Og enda en aller, aller siste sesong. Og nå en film. Jaja... De burde ha gjort som Seinfeld og gitt seg mens de ennå var på topp. ;)

Lenke til kommentar
Jeg likte serien i begynnelsen, men etter sesong fem eller seks begynt det å holde. Men neida, de måtte jo ha en siste sesong. Og en definitvit siste sesong. Og enda en aller, aller siste sesong. Og nå en film. Jaja... De burde ha gjort som Seinfeld og gitt seg mens de ennå var på topp. ;)

Syns de holder seg på topp enda jeg, men det er nå min mening. :p Men, jeg er enig i at det var aller best frem til sesong seks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...