Marbash Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I følge www.seher.no har Jennifer Aniston endelig kommet til fornuft, og sagt seg villig til å spille inn en film av den verdenskjente serien "Friends" eller "Venner for livet" her i Norge. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til denne filmen når Norge. Helt sikkert at jeg skal se den på kino, hvert fall. Det er nå fire år siden den siste episoden gikk på lufta. Hvor Rachel hadde sagt ja til en jobb i Paris, og Ross ville at hun skulle reise, men da hun kom på flyet ombestemte hun seg. Og dermed var det mane fans som fik en "ønskeslutt" fordi Ross og Rachel endte opp sammen. Tror det kommer til å bli utrolig spennende å se hvor mange år frem i tid de kommer til å gå. De er jo over førti alle sammen, snart. Kommer nok til å bli mange spekulasjoner på hvordan filmen kommer til å utarte seg. Hva tror du kommer til å skje? Artikkel på seher.no: http://seher.no/php/art.php?id=778570 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Håper det blir noe av dette, serien er jo genial. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg likte serien i begynnelsen, men etter sesong fem eller seks begynt det å holde. Men neida, de måtte jo ha en siste sesong. Og en definitvit siste sesong. Og enda en aller, aller siste sesong. Og nå en film. Jaja... De burde ha gjort som Seinfeld og gitt seg mens de ennå var på topp. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg likte serien i begynnelsen, men etter sesong fem eller seks begynt det å holde. Men neida, de måtte jo ha en siste sesong. Og en definitvit siste sesong. Og enda en aller, aller siste sesong. Og nå en film. Jaja... De burde ha gjort som Seinfeld og gitt seg mens de ennå var på topp. Syns de holder seg på topp enda jeg, men det er nå min mening. Men, jeg er enig i at det var aller best frem til sesong seks. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Frembringer intet annet enn et likegyldig gjesp fra meg. Serien var mildt engasjerende i starten, men jeg begynte relativt rask å lure på hva som egentlig var så fantastisk med denne gjengen relativt pene rotehoder. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det blir ingen Friends-film likevel. DVDarkivet Ingen stor skuffelse for min del. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Det blir ingen Friends-film likevel. DVDarkivetIngen stor skuffelse for min del. Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Matthew Perry må være en av verdens morsomte hehhe Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 could you BE more annoying? chandler er genial ja:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå