Galexon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Fant ingen lignende tråd som handlet om det jeg lette etter, så jeg skrev enkelt og greit en ny tråd. Jeg kjøpte Battlefield Bad Company 4 dager etter release(Hadde kjøpt det før, men var på ferie) og begynte naturligvis å spille samme dag. Jeg må si jeg ble mektig imponert av spillet, etter å ha fullført singleplayer-delen på noen timer. De dynamiske ødeleggelsene var innmari underholdende, og grafikken var utrolig bra. Fienden var litt "terminator" (Fant deg uan-fanken-sett hvor du prøvde å gjemme deg), men hva gjør vel det? Den morsomme friheten til å ødelegge ting og tang veier opp mot dette. Har ikke fått startet på mulitplayerdelen enda da jeg har hatt litt kluss med Xbox LIVE-account osv. Jeg håper jeg snart får startet opp på Xbox LIVE. Men jeg skrev ikke denne tråden for å prakke på folk mine meninger om dette spillet. Jeg vil vite andres synspunkter og inntrykk av dette spillet. Er noen enige, eller sterkt uenige? Ingen svar er dumme (Hvertfall ikke de fleste ) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Diskutering rundt og om Battlefield: Bad Company Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bruk tråden som linket til over Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg