andersj Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Beklager tittelen, greide ikke å la være. Tok dette en alt for tidlig påske i "vår". Og, ja, har dratt litt i spakene her. Greide ikke å la det være heller. Synes selv det funker, men hva synes dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du har dradd så hardt i spakene at det ser ut som et Groven-maleri. Man forventer nesten en ondt kneggende Siv Jensen bli pult bakfra av toppsjefen i Royal Shell i bakgrunnen, mens de andre partilederene står litt flau og venter på det samme. Og det gjør det til et bra bilde. Også fordi vi slipper å se frøken Jensen i frivol utfoldelse. For dette kan fungere som et følerisk, men saklig innlegg i klimadebatten. Selv om Rolf Groven setter fingeren på viktige spørsmål er ikke akkurat saklighet hans sterke side. Den lille tråkker seg inn i en uviss fremtid med en truende horisont. Du burde donere bildet til miljøbevegelsen, he he he. Men sannsynligvis er det bare et utslag av ren estetikk. Siden så mange liker å tolke mine bilder, får heller dette stå som payback fra meg. I en positiv forstand, selvfølgelig. Ingenting gjør meg mer glad enn folk som tolker mine bilder fritt av egen fantasi. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 PMNormal: Jeg holdt på å si takk for kritikk, men sant og si har du forandret dette bildet for bestandig. Kommer aldri til å kunne se på det igjen, uten å se en halvnaken frk Jensen luskende i skogkanten. (Au, gå vekk, har et bilde i hodet mitt jeg ikke vil ha der) Men takk for tolkningen i alle fall :-) Den var berikende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå