Gå til innhold

Action - Offpiste race

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har dradd så hardt i spakene at det ser ut som et Groven-maleri. Man forventer nesten en ondt kneggende Siv Jensen bli pult bakfra av toppsjefen i Royal Shell i bakgrunnen, mens de andre partilederene står litt flau og venter på det samme.

Og det gjør det til et bra bilde. Også fordi vi slipper å se frøken Jensen i frivol utfoldelse. For dette kan fungere som et følerisk, men saklig innlegg i klimadebatten. Selv om Rolf Groven setter fingeren på viktige spørsmål er ikke akkurat saklighet hans sterke side. Den lille tråkker seg inn i en uviss fremtid med en truende horisont. Du burde donere bildet til miljøbevegelsen, he he he.

Men sannsynligvis er det bare et utslag av ren estetikk. Siden så mange liker å tolke mine bilder, får heller dette stå som payback fra meg. I en positiv forstand, selvfølgelig. Ingenting gjør meg mer glad enn folk som tolker mine bilder fritt av egen fantasi.

Lenke til kommentar

PMNormal: Jeg holdt på å si takk for kritikk, men sant og si har du forandret dette bildet for bestandig. Kommer aldri til å kunne se på det igjen, uten å se en halvnaken frk Jensen luskende i skogkanten. (Au, gå vekk, har et bilde i hodet mitt jeg ikke vil ha der) Men takk for tolkningen i alle fall :-) Den var berikende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...