Gå til innhold

Stå på henda -> Bena.

Anbefalte innlegg

Jeg tester ut forskjellige redigerngs metoder. Er fra samme shoot som sist. Måtte bruke ramme for å dekke over ting i bilde. Fjerner jeg den blir bilde alt for avlangt.

Strobist er brukt til høyre for meg og nesten rett forran modellen. Kansje en mørkere ramme og gjøre bildet generelt litt mørkere?

1/250

f/5.6

17mm

Iso-100

post-142352-1215122104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker lyssettingen din! Deilig å se noen som virkelig forsøker. Ville tatt bort litt i bunnen, så man ikke ser hvor langt det er ned. Ikke at det ikke er imponerende slik det er, ville aldri gjort det selv. Men likevel, bildet kunne blitt mer spennende om vi ikke viste.

Lenke til kommentar

Rammen til side, jeg gidder ikke bruke tid på den, så har jeg bare godord å skrive om dette bildet. Endelig er det noen som bruker disse krumspringene som ungdommen driver med rent kunstnerisk. Dette er nemlig meget bra. Det som gjør det bra er ikke den tøffe lyssettingen, eller innholdet i bildet. Det er at en så klar komposisjon at jeg skikkelig fryder meg. Det er ikke de forslitte vanlige komposisjonsprinsippene som råder grunnen her, men en herlig L. En tydelig L-komposisjon av den sjeldne typen. Meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...