.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som husker dette spille? Har sitt på det i det siste å det frister mye, men er en del år si det kom ut så er vel litt vanskeligt å få tak i nå men noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
UGP Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 play.com har det til 167 kroner. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 det er i Play & Trade Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vært tøfft vist det kom MTX: Mototrax 2! Likte den versjonen der veldig godt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette var mye bedre, synes jeg. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vent til Pure kommer ut. Riktignok ATV og ikke sykler men det er jo ett fett. Ser veldig bra ut. http://www.gametrailers.com/player/35717.html Endret 6. juli 2008 av tannpirka Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Dette var mye bedre, synes jeg. Har du det spille? Vent til Pure kommer ut. Riktignok ATV og ikke sykler men det er jo ett fett. Ser veldig bra ut. http://www.gametrailers.com/player/35717.html Ja jeg har sett på Pure og jeg skal ha det når det kommer Men sånn ellers så har jeg plukka meg opp MTX: Motortrax brukt på amazon.co.uk Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har du det spille? Nei, men spilte en demo ganske ofte for noen år siden. Det var dritkult. En slags tony-hawk møter FMX, med puddelrock og masse humor. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå