Galexon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har i noen år drevet med fridykking, altså med kun våtdrakt, føtter og ABC-sett. Jeg drømmer om å kunne ta dykkersertifikat en gang i fremtiden, og lurte derfor på om noen kan si meg litt om - Pris (Utstyr, kurs, evt. avgifter) - Aldersgrense - Kursvarighet - Kursholdere i området Stavanger/Sola - Litteratur osv. Jeg tenker ikke å begynne nå med det første, men om noen år når jeg har opparbeidet meg penger nok til å kunne gjøre det til virkelighet. Jeg er 17 år og skal begynne på mitt 3. år ved videregående skole. Håper på mange gode svar! På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Selve dykkerkurset og lappen koster ca 3000Kr. Når det kommer til prisen på utstyr varierer det veldig. Komplett utstyr med våtdrakt kan du sikkert få fra 8-10000Kr Med tørdrakt blir det fort en del dyrere Betalte 20000Kr for mit utstyr med komputer og tørdrakt inklusivt kurset. Lenke til kommentar
knuffik Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har i noen år drevet med fridykking, altså med kun våtdrakt, føtter og ABC-sett. Jeg drømmer om å kunne ta dykkersertifikat en gang i fremtiden, og lurte derfor på om noen kan si meg litt om - Pris (Utstyr, kurs, evt. avgifter) - Aldersgrense - Kursvarighet - Kursholdere i området Stavanger/Sola - Litteratur osv. Jeg tenker ikke å begynne nå med det første, men om noen år når jeg har opparbeidet meg penger nok til å kunne gjøre det til virkelighet. Jeg er 17 år og skal begynne på mitt 3. år ved videregående skole. Håper på mange gode svar! På forhånd takk for hjelpen! Som sagt over meg, lappen i seg selv koster ca. 2500 - 3000 kr. Kommer ann på hva du vil ha inkludert i prisen, og hva du har av utstyr. Aldersgrensen vet jeg ikke noe om (men vil tippe det kanskje er 14 - 16 år), tok selv Open water og AOW (PADI) sertifikat i Thailand som 14-åring. I Stavanger har du Jæren Dykkersenter som holder til i sentrum (like over gaten hvor det blir solgt krabber og reker). De holder kurs, og de begynner på Mandager. www.jdykk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå