LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) hei, jeg er en relativt tynn og kraftig gutt som har litt magefett. jeg trener normalt så jeg tåler litt hardkjør. nå vil jeg at DERE skal sette opp et skjema for ei uke, med mat/kosthold, som jeg kan følge. alltid når jeg prøver ender jeg ALLTID med å si at "det går greit dene gangen"...og da går det litt skjevt ut, og da mister jeg fokus på magen. ..så dere skal få lov til å sette meg på "diett" for å miste magefettet og få synlige magemuskler. jeg er ikke avhengig og klarer lett å styre meg for søtsaker om jeg må - så ikke vær snille! takker på forhånd for svar Endret 3. juli 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 PS: får jeg svar, så skal jeg holde tråden oppdatert for hver uke, gjerne for hver dag. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 tror du virkelig folk kan sette opp ett program til en person man ikke vet noe om ? alder, vekt, høyde, aktivitetesnivå? hvis du hadde brukt søkfunksjonen <--- (i mellom min karriere og hjelp) så hadde du lett funnet ut hva som må til får og få six pack... KCAL UNDERSKUDD...mao så spis mindre enn du forbrenner... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Åssen får ein egentlig 6-pack utan at det blir "8-pack"? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) oi, der dreit jeg på draget... sorry, dere skal få vite alt her: jeg er en gutt på 15 år, som sikker mange vet, ettersom jeg har fått mange merknader for å lage mye tråder her inne.. jeg spille fotball hver dag og jogger en del, og løper opp bakker for å få bedre hurtighet. jeg trener en halvtime på treningsstudio annenhver dag (trener armer og overkroppen) dette + fotball hver dag, da det ofte blir lagspilling som kan bli ganske instenst det også. og ja, jeg har hørt den klisjeen "brenn mer en du eter, gutt" men dette er ikke nok. jeg vil ha ett skjema. jeg vil at noen skal styre for meg. så dere har sjansen! jeg vet dere vil Endret 3. juli 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Etter min mening er du for ung til å fokusere veldig på sixpack. Uansett er det litt krevende å sette opp et kostholdsprogram, da det enkleste vil være å telle de daglige kcal du får i deg, og sørge for at du ligger i kcal underskudd. Dessuten har det veldig mye å si hvor mye du veier, og du gir ingen opplysninger om deg selv. Vil nok anbefale deg å lese litt mer om diett og deffing dersom du ønsker å satse på disse tingene. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) jo det er nok... så bare følg det.. er en grunn til at det er blitt en klisje.. fordi det er det som pleier og funke... kun latskap som fører til denne tråden her, ikke vansklig å sette opp ett eget program bare man gidder... og en annen ting, trener du bare overkropp? er ikke bare vips så får du en stor overkropp og store armer... tren HELE kroppen da får du best resultat... Du er tynn og kraftig sier du, hva er egnetlig definisjonen på det? feit uten fett? edit: og du dreit enda mer på draget denne gangen, skriver kun at du er 15 år, er 1/3 det... edit": for at du ikke skal miste motet totalt. Så regn ut energiforbruket ditt her, og legg deg under det i kcal.. kjedelig å telle kcal? ja men nødvendig.. http://www.tn.no/kalkulatorer.aspx ----> Energiforbruk... Endret 3. juli 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 altså, relativt tynn, med det mener jeg at jeg har noe magefett som buler ut litt. kan ikke beskrive nærmere. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er litt for tidlig for deg å starte å tenke på sixpack, ville anbefalt å vente litt med det. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Det er litt for tidlig for deg å starte å tenke på sixpack, ville anbefalt å vente litt med det. kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi at hvis du går for sixpack, så må du nesten trene hvertfall armer/overkroppen generelt i tillegg, og det kan kreve at du må løfte vekter, noe som kan resultere i at din progresjon hva som angår å vokse i høyde kanskje kommer til å stagnere litt. Kort sagt kan dette gå på bekostning av hvor høy du eventuelt kan bli. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi at hvis du går for sixpack, så må du nesten trene hvertfall armer/overkroppen generelt i tillegg, og det kan kreve at du må løfte vekter, noe som kan resultere i at din progresjon hva som angår å vokse i høyde kanskje kommer til å stagnere litt. Kort sagt kan dette gå på bekostning av hvor høy du eventuelt kan bli. oi...jeg har løftet vekter intensivt i ett år snart...burde jeg gi meg med dette? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, det er ikke gitt at det kommer til å skje, men det kan absolutt påvirke din høyde ja. Du holder fortsatt på å vokse og utvikle deg, og da er spesielt intensiv (som du selv sier) vektløfting ikke det aller lureste. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, det er ikke gitt at det kommer til å skje, men det kan absolutt påvirke din høyde ja. Du holder fortsatt på å vokse og utvikle deg, og da er spesielt intensiv (som du selv sier) vektløfting ikke det aller lureste. ja, jeg synes det var rart at jeg stoppa å vokse..har vært 1.72 uhorvelig lenge og de andre bare vokser over meg....! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vel da burde svaret være rimelig klart nå, trenger ikke kutte ut treningen for all del, men kanskje ikke holde på med det like hardcore som før. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har enda tilgode å finne noen kilder på den på den der Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kilden er din nærmeste gymlærer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Fordi at hvis du går for sixpack, så må du nesten trene hvertfall armer/overkroppen generelt i tillegg, og det kan kreve at du må løfte vekter, noe som kan resultere i at din progresjon hva som angår å vokse i høyde kanskje kommer til å stagnere litt. Kort sagt kan dette gå på bekostning av hvor høy du eventuelt kan bli. fortell meg nå hvorfor man må trene armer/overkropp i tillegg? hvorfor kun armer overkropp? hvor har du dette ifra? rein svada. Som jeg sa over her, burde han trene hele kroppen, men det har da ingenting å gjøre med om han skal six-pack eller ikke.. så bruker du gymlærerne som kilder, gjør det bare enda mer useriøst enn sånn du fremstiller det... Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hva med å prøve RYP? Der står det endel om kondthold og trening. (LES NØYE). Funket helt perfekt for meg, og tok ikke lange tiden før magen begynte å bli bra.. Endret 4. juli 2008 av bavac Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Krangel fjernet fra tråden. Trådstarter: Gi mer informasjon om du ønsker å få hjelp, og ikke sleng dritt til de som faktisk prøver å hjelpe deg. Da kommer du ihvertfall ingen vei. Denne posten skal ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå