Kimelimm Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette er kanskje litt barnehage humor, men jeg ler så jeg griner iallefall! http://youtube.com/watch?v=Vuy4vumvFH4 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 "Jevla DrittongeEER Dere skal faenam vise meg respeekt ikk esant" xD Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Haha! Den var faktisk bra. "Eeen, eeen, eeen, eeen, eeen, eeen, øøøh, eeen, eeen, eeen, een, to!" Endret 4. juli 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 "Kan ikke du ta og knipe igjen den jævla munnen din a bella?! Det brennes jo faenma hos deg hele tida jo!" ler så jeg griner! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har sett den før. Jævli bra :!: Lenke til kommentar
bthingst Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet hva slags program de bruker for å til dubbing?? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 denne her var bare helt GENIALT lo så jeg fikk vondt i magen ;P Konge video ;P Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 HAHAHA dette var faen meg bra! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Noen som vet hva slags program de bruker for å til dubbing?? Det går helt fint an å bruke et videoredigeringsprogram, som Sony Vegas, Adobe Premiere etc. Bare å trykke record, og snakke mens filmen går. Deretter er det bare å redigere og legge til effekter / filter osv... Vet ikke hva Lasse Gjertsen bruker. Endret 7. juli 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor lager alle plutselig en egen tråd for å vise filmene sine nå? Vi har jo filmklipp tråden, men dine filmer er vel viktigere og morsommere en de i den? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Etter at han har kjørt fra kidza sier gutten: Hjævla homo ass. Hvorfor lager alle plutselig en egen tråd for å vise filmene sine nå? Vi har jo filmklipp tråden, men dine filmer er vel viktigere og morsommere en de i den? Fordi denne filmen er verdt det? Endret 30. juli 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Der var dei barndomsminnene ødelagt Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvordan får han beholdt alle originale lydeffekter intakt? Eller legger han på ting som fotspor og lyden av biler osv manuelt i ettertid? Meget godt gjort isåfall. Men så vet jo Gjertsen hvordan han redigerer lyd sammen med film da som kjent Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I snakkescener må han legge til bakgrunnslyden selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå