JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Hvor bør jeg kjøpe ATI 4870? Skal bestille så fort som mulig. Så kortet må være på lager. Krav: Veldig billig, butikken må godta å sende i postoppkrav Lenke til kommentar
Spawn24 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Hvor bør jeg kjøpe ATI 4870? Skal bestille så fort som mulig. Så kortet må være på lager. Krav: Veldig billig, butikken må godta å sende i postoppkrav Pcutstyr bestillte jeg fra igår. De har fått Powercolor sine kort på lager Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg bestilte å der. Stod at de hadde 4 stk på lager. Men så fikk jeg mail fra dem hvor det stod at de desverre ikke haddde kort til meg.... Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bestilte Sapphire HD 4870 fra PCutstyr for ei uke siden jeg. Nå står det forventet leveringsdato 14.07, håper virkelig den ikke stemmer. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Komplett har fått inn Sapphire 4870 kort nå, til 1995 kr stk Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om PCutstyr har sitt eget lager, eller om de bruker Norek, Hattelco osv? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om PCutstyr har sitt eget lager, eller om de bruker Norek, Hattelco osv? tror nok de bruker Norek. akkurat som Amentio gjør.. produktene bruker å komme på lager omtrent likt på pcutstyr, meeter og amentio. Lenke til kommentar
Spawn24 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) De bruker norek. Men tar inn til sitt eget lager. Så om norek er tomme, så kan pcutstyr ha fått inn 100+ fra norek som ligger på pcutstyr sitt eget lager. Endret 4. juli 2008 av Spawn24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå