Gå til innhold

BK: C'mon in.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele bildet er i farger. Skoeene var ikke ment å være ett uforstyrrende element, men heller en indikasjon på at vedkommende som så flagget tok av seg skoene og gikk inn.

 

Hele bildet blir kansje litt mer forståelig om man vet hva flagget reprensenterer, men man kan ikke forvente alt at semi-konservative BK heller :wee:

 

Madusius: 2.8 :love:

Lenke til kommentar
Hele bildet er i farger. Skoeene var ikke ment å være ett uforstyrrende element, men heller en indikasjon på at vedkommende som så flagget tok av seg skoene og gikk inn.

My bad - ser det nå.

 

Med symbolikken i flagget, så vil det nok ikke fungere i sort/hvit. For de som lurer på hva som er speseilt med flagget, kan jo lese litt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_flag

 

Gleder meg til flere bilder i serien om godset ditt.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fargene er så duse at det er vanskelig å se at det er et flagg. Snakker vi her om regnbueflagget fra 1978, San Fransisco?

 

Spot on. Plukket det opp på lørdag : D

Kom inn, kom ut, kom frem! Det er min motvilje mot selektiv fargebruk som gjør at jeg ikke har brukt tid nok på bildet til å oppdage den detaljen. Er det vanlig å ta av seg skoene når man entrer et slik hjem? Isåfall har jeg ikke alltid fulgt kutymen.

 

Sing if you're glad to be gay ;)

 

(Edit: hvis det ikke er snakk om en av variantene, slik som det italienske Pace-flagget (som jeg kjenner veldig godt fra mitt samvær med italienske radikalere. Men det har du da avkreftet at det er allerede.)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Hihi. Sjangsen for at noen skulle kjenne det igjen som peace-flagget er nok enda mindre. Selektivt fargebruk? Flagget stikker seg ekstra mye ut fordi fargene er mye sterkere kontra resten av fargene i huset. Jeg har ikke gjort noe for å fremheve flagget noe mer enn resten.

 

Tja. Tror det er relativt vanlig å ta av seg skoene, ikke minst hatten, i hvert fall første gangen man gjør en entre.

 

(Miniparantes: Det er to sko, men den til høyre er ganske godt skjult. Du ser bare en bittelitenbit av den, jeg skylder på crop.)

Lenke til kommentar

Pace er italiensk for fred, og i kombinasjon med regnbueflagget en paraplyorganisasjon for den italienske fredsbevegelsen. Du finner det alltid på politiske demoer, og hengende ut av vinduer i enkelte bydeler i Roma der jeg frekventerer. Jeg har en del venner blant de autonome i Roma, og tilbringer selvfølgelig en del tid sammen med dem. De har vel så og si alle et slik flagg i huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...