Gå til innhold

Ny fotosekk, er Lowepro Vertex 200 for stor for meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger en ny fotosekk. Den bør romme 2 stk 1D hus, 16-35 f/2.8 II, 70-200 f/2.8 IS, 580EXII. Jeg ser også for meg at jeg kan kjøpe 24-105 f/4 IS og noe fastopptikk i fremtiden.

Hittil har jeg sett mest på Lowepro Vertex 200. Virker som en gjennomtenkt sekk, med god plass, og plass til 15,4" laptop.

Men her kommer spørsmålet, er den for stor for meg? Jeg er bare 12år, og jeg har hørt at det er en ganske stor sekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil jo ikke være 12 år resten av livet - så at bagen kan virke litt stor; det hadde jeg ikke bekymret meg for. Den er egentlig ikke så stor heller, litt over medium.

Hva har du idag ?

Tom

Takk for svar.

Akkuratt nå har jeg ingenting, har solgt alt. Men før hadde jeg en sånn Canon sekk.

Lenke til kommentar

Du har jo allerede hørt hva jeg har sagt, da jeg i utgangspunket tipset deg om den. En veldig fin sekk med gjennomtenkte løsninger. Har prøvd den i butikken, og den var veldig behagelig. Skal ikke legge skjul på at den er stor, men du vokser som sagt. Puberten kicker vel snart inn? :p

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Du har jo allerede hørt hva jeg har sagt, da jeg i utgangspunket tipset deg om den. En veldig fin sekk med gjennomtenkte løsninger. Har prøvd den i butikken, og den var veldig behagelig. Skal ikke legge skjul på at den er stor, men du vokser som sagt. Puberten kicker vel snart inn? :p

Det blir nok en Vertex 200 da. Men her er ingen fotobutikker her, så jeg kan ikke prøve sekken. Får satse på at den ikke er alt for stor for meg da.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...