Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om vi nå går ut fra at Gud fins -

 

har Gud skjegg?

 

Så kan vi like godt gå ut ifra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent.

 

For så å la det synke inn over oss at dette er 99.99999% mer sannsynlig enn at gud faktisk eksisterer.

 

Ja, men hva skal du frem til ved å gå ut fra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent?

Fordi båe ting er like usannsynlige. Eller, det er faktisk meir sannsynleg at det finnes steinar som snakkar nynorsk med amerikansk aksent, enn at Gud finnes. Steinane ligg tross alt ute i hagen din, og båe nynorsk og amerikanske aksentar er påvist. Så det er jo stor sjanse for at det finnes akkurat ein nynorsk talande stein med amerikansk aksent! I forhold til sjansen for at det finnes ein Gud som ingen har sett, that is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om vi nå går ut fra at Gud fins -

 

har Gud skjegg?

 

Så kan vi like godt gå ut ifra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent.

 

For så å la det synke inn over oss at dette er 99.99999% mer sannsynlig enn at gud faktisk eksisterer.

 

Ja, men hva skal du frem til ved å gå ut fra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent?

Fordi båe ting er like usannsynlige. Eller, det er faktisk meir sannsynleg at det finnes steinar som snakkar nynorsk med amerikansk aksent, enn at Gud finnes. Steinane ligg tross alt ute i hagen din, og båe nynorsk og amerikanske aksentar er påvist. Så det er jo stor sjanse for at det finnes akkurat ein nynorsk talande stein med amerikansk aksent! I forhold til sjansen for at det finnes ein Gud som ingen har sett, that is.

 

*host* Nå har det seg sånn at ganske mange mener de har sett Gud...

Lenke til kommentar

Åja, jo stemmer det.. I hauggamle skrifter, som burde ha vore opptenningspapir for lenge sidan.

 

No har det jo seg og sånn at ganske mange meiner dei har blitt bortført av små grønne marsmenn, men seinare satt laus av whatnot reasons. Så då finnes det jo marsboarar òg?!

 

Og om marsboarane finnes, så kan det ikkje finnes ein gud?

 

Så då deler godgjengen seg i to: dei som har "sett" Gud, og dei som har sett marsboarar. Så blir eg tvungen til å velje den gjengen av fanatikarar eg trur er nærast sanninga. Då vel eg SÅPEZALOGLATT gjengen med overvektige amerikanarar som meiner dei har sett marsboarar!

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Og "uendelig" mange fler som ikke har sett han. Og på merkelig vis er det aldri lyktes å ta et bilde av han.

 

Har aldri sett en stein tale nynorsk med amerikansk aksent, men jeg kommer ikke og påstår at det ikke er sant. Hvis millioner av mennesker verden over hadde sverget på at dette gikk an og jeg ikke så noen grunn til at det var umulig, ville jeg trodd det.

 

Åja, jo stemmer det.. I hauggamle skrifter, som burde ha vore opptenningspapir for lenge sidan.

 

No har det jo seg og sånn at ganske mange meiner dei har blitt bortført av små grønne marsmenn, men seinare satt laus av whatnot reasons. Så då finnes det jo marsboarar òg?!

 

Jeg tror på romvesener ja. Ikke nødvendigvis fra mars though, det vet jo ikke de bortførte noe om...

 

Edit: Åja, nå sier du jeg ikke kan tro på romvesener fordi jeg er er kristen. DET er jo bare tull. Men om du tror på steiner som snakker nynorsk med amerikansk aksent OG romvesener, ser jeg ingen grunn til ikke å slippe Gud inn på dette allerede ganske sære partyet.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Så om nok folk sier at noe går så tror du på det?

 

100 milliarder fluer spiser dritt, ta en skje...

Nå tror jeg du misforstod. Jeg mener at Gud har fått skjegg siden de første som kom til å illustrerte han så det for seg slik. Fant ut at det så best ut (eller så Gud)

Svaret var ment til sondre

Lenke til kommentar

Gud MÅ være mann! Ingen kvinne ville fucke opp verden så jævlig som gud har gjort, det er HELT sikkert!! Eller rote det til for seg ved å lage en kokebok som snart er delt opp i 35000 forskjellige grener, alt sammen har i utgangspunktet i den samme troen, men de blir ikke enige om kommafeil i oversettelser, hvor de skal ha trykk på forskjellige stavelser pluss en rekke definisjons spørsmål på hvordan du skal lese og tolke faanskapet.... Og dette tror de på og til overmål lurer på om gud har sjegg? Jøss!!! Kritisk tenkning, HVA var det sa du? Åja, det er det jeg bruker når skatten skal utregnes det.... sukk..

 

Tenk dere om da og dere skjønner at hvis det finnes en gud MÅ han være mann! Jeg er ikke i tvil enda jeg er en mann!!!!

 

:D

 

Har aldri sett en stein tale nynorsk med amerikansk aksent, men jeg kommer ikke og påstår at det ikke er sant. Hvis millioner av mennesker verden over hadde sverget på at dette gikk an og jeg ikke så noen grunn til at det var umulig, ville jeg trodd det.

Så noen egen tenkning driver du altså ikke med? De holder at noen andre tror på det? Hvor går grensen? En million? To millioner? Kritisk egen tenkning er altså ikke noe for deg sondre? :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Så om nok folk sier at noe går så tror du på det?

 

100 milliarder fluer spiser dritt, ta en skje...

Nå tror jeg du misforstod. Jeg mener at Gud har fått skjegg siden de første som kom til å illustrerte han så det for seg slik. Fant ut at det så best ut (eller så Gud)

Svaret var ment til sondre

Ahh, da misforstod jeg. Beklager.

Lenke til kommentar
Om vi nå går ut fra at Gud fins -

 

har Gud skjegg?

 

Så kan vi like godt gå ut ifra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent.

 

For så å la det synke inn over oss at dette er 99.99999% mer sannsynlig enn at gud faktisk eksisterer.

 

Ja, men hva skal du frem til ved å gå ut fra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent?

 

Det tror jeg du skjønner.

Jeg prøver å sette eksempel på likeverdige ting å gå ut ifra.

Lenke til kommentar
Har aldri sett en stein tale nynorsk med amerikansk aksent, men jeg kommer ikke og påstår at det ikke er sant. Hvis millioner av mennesker verden over hadde sverget på at dette gikk an og jeg ikke så noen grunn til at det var umulig, ville jeg trodd det.

 

Du må spøke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...