Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om vi nå går ut fra at Gud fins - har Gud skjegg? Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (t)ja... http://images.google.no/images?hl=no&q...ilder&gbv=2 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hvis Gud er en mann har han sikkert skjegg. Det virkelige spørsmålet er: Kan Gud gro seg et skjegg så kraftig at ikke engang han selv kan barbere det vekk? Edit: Er gud kvinne har hun sikkert bare en liten bart og snakker trøndersk. Endret 3. juli 2008 av kjent bruker Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan ikke Gud ha skjegg hvis han ikke finnes? Lenke til kommentar
eflas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mine damer og herrer, la meg presentere bevis A: Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Kan ikke Gud ha skjegg hvis han ikke finnes? Jeg tror ikke han kan det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm. Har julenissen skjegg? Lenke til kommentar
eflas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mine damer og herrer, la meg presentere bevis B: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja. Og han ser deg. Og deg! Han ser alle! Så bare oppfør dykk. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om vi nå går ut fra at Gud fins - har Gud skjegg? Så kan vi like godt gå ut ifra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent. For så å la det synke inn over oss at dette er 99.99999% mer sannsynlig enn at gud faktisk eksisterer. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men har han tiss også? (regner med det blir en del merkelige søkeresultater av den) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) gud er dame... QFT Rosalina (Fra super Mario Galaxy) sies er stjernenes mor.. dvs Gud.. Og, når har Mario vært feil?? Aldri! Bevis C Endret 3. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg ser ikke noe skjegg! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Om vi nå går ut fra at Gud fins - har Gud skjegg? Så kan vi like godt gå ut ifra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent. For så å la det synke inn over oss at dette er 99.99999% mer sannsynlig enn at gud faktisk eksisterer. Ja, men hva skal du frem til ved å gå ut fra at verden er formet som et paralellogram og at steiner kan snakke nynorsk med amerikansk aksent? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg ser ikke noe skjegg! Selv tror jeg mer på Mario enn South Park.. Men, uansett er det jo intet skjegg! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi har vel like mye bevis på at han har skjegg som at han faktisk eksisterer. For alt vi vet er dette gud! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Imponere meg kraftig. Hadde vore så kult med stein som snakka nynorsk med amerikansk aksent! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Imponere meg kraftig. Hadde vore så kult med stein som snakka nynorsk med amerikansk aksent! Hadde vært SÆRT. Oops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå